پیش بینی بورس 13 بهمن 1400 ، شاخص فردا مثبت می گردد؟

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، امروز سه شنبه برای پنجمین روز معاملاتی شاخص بورس سبزپوش شد. بر اساس معاملات امروز شاخص کل رشد 6 هزار و 681 واحدی داشت و در نهایت به محدوده میلیون و 301 هزار واحد رسید.

پیش بینی بورس 13 بهمن 1400 ، شاخص فردا مثبت می گردد؟

معامله گران امروز در بازار سرمایه 404 هزار و 335 معامله به ارزش 41 هزار و 992 میلیارد تومان انجام دادند. بعلاوه ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود سه هزار و 500 میلیارد تومان رسید.

شاخص فرایند صعودی دارد، از سوی دیگر حجم معاملات نسبت به دو هفته گذشته افزایش یافته است.

بر همین اساس کارشناسان پیش بینی می نمایند که فرایند صعودی و متعادل بازار حداکثر تا انتها بهمن ماه ادامه داشته باشد.

تعادل در انتظار بورس

جواد فلاحیان، کارشناس بازارهای اقتصادی در تبادل نظر با خبرنگاران می گوید: با توجه به سیکل معاملاتی حقوقی ها از ابتدای هفته تا به امروز انتظار می رود فردا بازار یکپارچه سبزپوش گردد. مگر اینکه اتفاق خاصی در بازار رخ دهد.

وی شرح می دهد: از ابتدای هفته تا کنون شاهد یک سیکل ضربدری در بازار هستیم. اگر به حمایت حقوقی های بازار توجه کنیم روز شنبه کلیت بازار مثبت بود، یکشنبه متعادل شد، دوشنبه کلیت مثبت شد، سه شنبه بازار متعادل شد.

این کارشناس بازارهای اقتصادی با اشاره به معاملات امروز می گوید: نمادهای پالایشگاهی منفی بودند، خودرویی ها عرضه شد، فولادی ها متعادل بودند و می توانیم بگوییم کلیت بازار متعادل بود.

فلاحیان تاکید می نماید: دو موضوع در بورس بسیار مشهود است. نخست رفتارهای شائبه برانگیز حقوقی ها در نمادهای مختلف و دوم اینکه می بینیم شاخص رشدهای بزرگی انجام داده نسبت به ماه های قبل اما این رشد تاثیری در پرتفوی سهامداران ندارد.

وی ادامه می دهد: به نظر من مشکل اساسی بازار عدم اعتمادی که بازار وجود دارد. مثبت شدن شاخص و عدم اثرگذاری آن در پرتفوی سهامداران خرد (یعنی کاهش زیان سهامداران) موجب افزایش بی اعتمادی می گردد.

آخرین پیش بینی های بازار سهام را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش بینی بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2016

به "پیش بینی بورس 13 بهمن 1400 ، شاخص فردا مثبت می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بورس 13 بهمن 1400 ، شاخص فردا مثبت می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید