کارنامه کنکور دکتری 98 منتشر شد ، امکان ثبت نام تنها در یک دانشگاه

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، کارنامه نتایج نهایی آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 98 منتشر شد و داوطلبان می توانند با شماره پرونده و شماره داوطلبی، کارنامه خود را مشاهده نمایند.

کارنامه کنکور دکتری 98 منتشر شد ، امکان ثبت نام تنها در یک دانشگاه

به گزارش مهر، فهرست اسامی 22 هزار و 444 نفر پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری (نیمه متمرکز سال 98) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی 7 شهریور ماه منتشر شد که از این تعداد 22 هزار و 444 نفر، 9 هزار و 404 نفر زن و 13 هزار و 40 نفر مرد هستند.

  • آشنایی با سازمان سنجش آموزش کشور

کلیه پذیرفته شدگان نهایی به جز پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی، در صورت اعلام نشدن زمان ثبت نام از سوی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، ضروری است به همراه مدارک ثبت نام و مدارکی که هر مرکز آموزش عالی اعلام نموده است روز سه شنبه 12 شهریور 98 به مراکز محل قبولی مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی ضروری است برای ثبت نام و اطلاع از مدارک مورد احتیاج به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگانی که هم در ردیف قبولی در مراکز آموزش عالی و هم در ردیف قبولی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته اند توجه داشته باشند که تنها در یکی از کدرشته های قبولی مجاز به ثبت نام هستند و در غیر این صورت به عنوان متخلف شناخته می شوند.

آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 98 در دوره های روزانه و شبانه دانشگاه ها، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیغام نور، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، پردیس های خودگردان دانشگاه ها آدینه سوم اسفند 97 برگزار گردید.

از تعداد 196 هزار و 649 نفر ثبت نام نماینده در آزمون تعداد 163 هزار و 321 داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند. از این تعداد 150 هزار و 535 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند و 108 هزار و 899 نفر فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کردند.

از تعداد 108 هزار و 899 داوطلب انتخاب رشته نماینده تعداد 47 هزار و 648 داوطلب در کدرشته محل های انتخابی دارای حدنصاب علمی لازم هستند.

ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 98 در دوره های روزانه و شبانه دانشگاه ها، دانشگاه پیغام نور، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، پردیس های خودگردان دانشگاه ها (به جز ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی) تعداد 14 هزار و 277 نفر اعلام شده بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 306

به "کارنامه کنکور دکتری 98 منتشر شد ، امکان ثبت نام تنها در یک دانشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارنامه کنکور دکتری 98 منتشر شد ، امکان ثبت نام تنها در یک دانشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید