کالچومرکاتو: پرداخت نامنظم حقوق استراماچونی زیر ذره بین فیفا، نگرانی بازیکنان استقلال از فسخ قرارداد سرمربی ایتالیایی

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، یک رسانه ایتالیایی به مشکلاتی که برای پرداخت حقوق سرمربی تیم فوتبال استقلال به وجود آمده است اشاره نموده و از احتمال فسخ قرارداد او خبر داده است.

کالچومرکاتو: پرداخت نامنظم حقوق استراماچونی زیر ذره بین فیفا، نگرانی بازیکنان استقلال از فسخ قرارداد سرمربی ایتالیایی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، پایگاه اینترنتی کالچومرکاتو در گزارشی به وضعیت اخیر باشگاه استقلال اشاره نموده و نوشته است که با وجود امیدوارکننده بودن نتایج اخیر این تیم در زمین بازی، در خارج از میدان اوضاع برای سرمربی ایتالیایی آبی پوشان چندان خوب نیست.

کالچو مرکاتو می نویسد: در زمین بازی تیم در حال اوج گیری است، اما بیرون آن وضعیت چنگی به دل نمی زند و شب گذشته هم فصلی جدید برای ماجرای پیچیده مربی ایتالیایی نوشته شد. ظاهراً فیفا متوجه بی نظمی باشگاه استقلال در پرداخت حقوق آندره آ استراماچونی شده است که این می تواند منجر به زیرسؤال رفتن اعتبار قرارداد او با باشگاه استقلال گردد. او امروز تیم استقلال را تمرین نداد و با لباس شخصی در کنار زمین شاهد تمرین بازیکنانش بود. قوانین بین المللی فوتبال در حوزه پرداخت حقوق سختگیرانه است به خصوص برای باشگاهی مانند استقلال که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد که این می تواند منجر به فسخ فوری قرارداد سرمربی این تیم مطابق تعهدات باشگاه در قرارداد فی مابین گردد.

سایت کالچومرکاتو در ادامه به ابراز نارضایتی بعضی بازیکنان تیم فوتبال استقلال از وضعیت موجود برای پرداخت حقوق استراماچونی و نگرانی آنها از بابت از دست دادن این مرد ایتالیایی اشاره نموده و می نویسد: در خاتمه جلسه تمرینی امروز تیم فوتبال استقلال، اضطراب و نگرانی در میان بازیکنان این تیم موج می زد و کاپیتان وریا غفوری هم نارضایتی اش از وضعیت موجود را ابراز کرد. او معتقد بود که از دست دادن استراماچونی، کسی که توانسته بعد از مدت ها استقلال را به صدر جدول برگرداند، آن هم در فاصله دو روز مانده به بازی بعدی، وضعیت فاجعه آمیزی برای تیم می سازد. در همین حال از سمت طرفداران هم فشار زیادی روی باشگاه است، اما اسماعیل خلیل زاده (رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال) ابراز اطمینان نموده است که این مشکل صرفاً یک مسئله اداری بوده است که تا فردا صبح رفع می گردد و استراماچونی دوشنبه بار دیگر روی نیمکت خواهد نشست و تیمش را مقابل پیکان راهنمایی می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 519

به "کالچومرکاتو: پرداخت نامنظم حقوق استراماچونی زیر ذره بین فیفا، نگرانی بازیکنان استقلال از فسخ قرارداد سرمربی ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالچومرکاتو: پرداخت نامنظم حقوق استراماچونی زیر ذره بین فیفا، نگرانی بازیکنان استقلال از فسخ قرارداد سرمربی ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید