کاهش قیمت موبایل در بازار زنجان

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، رئیس اتحادیه خدمات موبایل و رایانه زنجان با اشاره به این که کاهش قیمت موبایل در حدود 10 درصد بوده و آن چنان هم چشمگیر نیست، گفت: با این حال با توجه به افزایش قیمتی که پیش از این وجود داشت، این رقم نیز امیدوارکننده است.

کاهش قیمت موبایل در بازار زنجان

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، فضائیل رستمی راد یک شنبه هشتم دی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بازار موبایل در زنجان این روزها، شرایط آرامی را سپری می نماید، همچنان که قیمت ها تا حدودی کاهش هم یافته است.

رئیس اتحادیه خدمات موبایل و رایانه زنجان با اشاره به اینکه کاهش قیمت موبایل در حدود 10 درصد بوده و آن چنان هم چشمگیر نیست، افزود: با این حال با توجه به افزایش قیمتی که پیش از این وجود داشت، این رقم نیز امیدوار نماینده است، هرچند که با وجود کاهش قیمت، تلفن همراه این روزها هوادار زیادی ندارد.

وی توضیح داد: در واقع روال به این شکل است که همیشه در زمان افزایش قیمت مردم بیشتر به بازار آمده و خرید می نمایند تا زمانی که قیمت کاهش پیدا می نماید، چون وقتی قیمت فرایند نزولی را دارد، مردم مرتب منتظر می مانند که قیمت بازهم کاهش پیدا کند.

رستمی راد با اشاره به این که بازار زنجان نیز این روزها روال آرامی را در پیش رو دارد و تقاضا چشمگیر نیست، افزود: همین امر موجب افت سرمایه فعالان این بخش شده است، فعالانی که اکثرا از قشر جوان هستند.

رئیس اتحادیه خدمات موبایل و رایانه زنجان افزود: ضرر شدید فعالان در حوزه تلفن همراه از زمان نوسانات قیمتی و افزایش ارزش ارز شروع شد. همین امر موجب شد که بعضی از واحدها گوشی گران خریداری و ارزان تر به فروش برسانند و از این ناحیه متضرر شوند

وی گفت: به خاطر گذران معیشت واحدها مجبور به ادامه کار با همین شرایط فعلی هستند. البته در همان برهه زمانی یعنی سال های 96 یا 97 چند واحد به علت عدم صرفه مالی اقدام به جمع آوری واحدهای خود کردند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 677

به "کاهش قیمت موبایل در بازار زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش قیمت موبایل در بازار زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید