کرونا جشن خانه سینما را به تعطیلی کشاند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، رییس هیات مدیره خانه سینما گفت: توافق بیشتر اعضای هیئت مدیره بر این است که بودجه برگزاری جشن عظیم خانه سینما به معیشت اعضا اختصاص یابد.

کرونا جشن خانه سینما را به تعطیلی کشاند

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، همایون اسعدیان به شرق گفت: تا امروز نظر همه در هیئت مدیره خانه سینما این است که در شرایط مالی فعلی، این نوع هزینه ها برای برگزاری جشن را صلاح نمی دانیم ترجیح می دهیم جدا از یاری هایی که گرفته شده، چنین بودجه ای را به معیشت اعضا اختصاص بدهیم.

وی اضافه کرد: به لحاظ روحی و روانی جامعه و شرایط مالی موجود، برگزاری چنین جشنی به شیوه سال های گذشته اتفاق مطلوبی نیست. در همین رابطه به صنوف دیگر هم اعلام کردیم سال جاری برای جشن های مستقل بودجه ای اختصاص داده نخواهد شد.

رییس هیات مدیره خانه سینما ادامه داد: از طرفی معین نیست طی ماه های آینده شرایط کشور به لحاظ ماندگاری و گستردگی ویروس کرونا در چه مرحله ای خواهد بود. بنابراین احتیاج است با دوستان در آموزشگاه جشن خانه سینما هم مذاکراتی داشته باشیم و شاید این دوستان در زمان برگزاری جشن عظیم سینمای ایران، به صورت نمادین برای پاسداشت روز ملی سینما با کم ترین هزینه ممکن به یک طرح برسند و به ما پیشنهاد بدهند.

در این سه ماه قرار بود فیلم های مطرح سینمای ایران که در جشنواره فجر سال گذشته توجه بسیاری را به خود جلب کرد هم اکران شوند که عملا این اتفاق نیفتاد. فیلم ها باید طبق اساس نامه اکران شده باشند و حتی اگر فیلم ها به شکل آنلاین داوری شوند هم این داوری شامل فیلم هایی می گردد که در 8 ماه قبل از تعطیلی سینماها اکران شده است. به این ترتیب به نظر می رسد، برگزاری داوری آنلاین جشن سال جاری هم ایده خوبی نباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 978

به "کرونا جشن خانه سینما را به تعطیلی کشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا جشن خانه سینما را به تعطیلی کشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید