تور تایلند ارزان: کری خوانی قهرمان تایلندی پیش از نبرد با رزمی کار ایرانی

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، رزمی کار اسم دار ایرانی در مبارزه ای سخت به ملاقات نومپون دایموند قهرمان مطرح تایلندی خواهد رفت. این تایلندی با رکورد 283 مبارزه حرفه ای موی تای و دو اسم قهرمانی تایلند، پیش از آغاز این مسابقه حساس برای حریف ایرانی خود رجزخوانی نموده است.

تور تایلند ارزان: کری خوانی قهرمان تایلندی پیش از نبرد با رزمی کار ایرانی

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

وی درباره رقابتش با گودری گفته است: از برنامه ریز مبارزات لومپینی با این همه سابقه چنین انتظاری نداشتم که حریفی را برایم انتخاب نمایند که به هیچ اسم در قد و قواره ام نیست. من رکورددار مسابقات حرفه ای هستم و در سازمان های معتبر با حریفان بنام روبرو شده ام. وی مدعی شده که اگر شانس با گودری یار باشد، مبارزه در برابر وی را در یک راند پایان می بخشد.

این مبارز تایلندی که در حال حاضر در کمپ پی کی زیر نظر سانچای قهرمان افسانه ای موی تای تمرین می نماید، در ادامه خط و نشان های خود گفته است: من این ورزشکار ایرانی را یکبار شکست دادم و در واقع این مسابقه برایم حکم تمرین را دارد.

اما رضا گودری مبارز که در کمپ ونوم، یکی از معروفترین کمپ های ورزشی در دنیا و همکار اصلی سازمان UFC خود را برای نبردی تمام عیار با دایموند آماده می نماید، در واکنش به کری خوانی های این مبارز تایلندی می گوید: البته که تجربه بسیار مهم است، اما معتقدم هر کس بیشتر تمرین کند، قطعاً نتیجه بهتری می گیرد. من اهل حاشیه سازی نیستم و ترجیح می دهم حرفم را درون رینگ بزنم.

وی اظهار داشت: می خواهم به او درس بزرگی بدهم تا بداند ایرانی ها به جای سخن گفتن، مرد عمل هستند. قول می دهم یک مبارزه فراتر از انتظار به نمایش بگذارم و این قهرمان مغرور تایلندی را از سخنانش پشیمان کنم .

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1793

به "تور تایلند ارزان: کری خوانی قهرمان تایلندی پیش از نبرد با رزمی کار ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند ارزان: کری خوانی قهرمان تایلندی پیش از نبرد با رزمی کار ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید