کمانداران برتر لیگ تیراندازی باکمان معرفی شدند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، نهمین دوره رقابت های لیگ برتر تیراندازی با کمان در دو رشته ریکرو و کامپوند زنان و مردان در سایت تیر و کمان برگزار گردید.

کمانداران برتر لیگ تیراندازی باکمان معرفی شدند

به گزارش خبرنگاران ، نهمین دوره مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان که با حضور 24 تیم از 18 استان در سایت تیر و کمان برگزار گردید در خاتمه این رقابت ها تیم های برتر ریکرو و کامپوند زنان و مردان معرفی شدند.

در بخش ریکرو مردان امپراتوری کاشی و سنگ سامان همدان با 36 امتیاز در صندلی نخست ایستاد و تیم های ناجا با 31 امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان با 27 امتیاز در صندلی دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش ریکرو زنان یاران جنوب کوشک شهر کرد با 23 امتیاز صدر نشین رقابت ها شد و هیئت کیش با 22 امتیاز و امپراتوری کاشی و سنگ سامان همدان با 21 امتیاز در صندلی دوم و سوم ایستادند.

همچنین در بخش کامپوند بانوان، سولارپلیمر البرز با 13 امتیاز صدرنشین رقابت های لیگ برتر تیر و کمان شد و مس کرمان با 12 امتیاز و امپراتوری کاشی و سنگ سامان همدان با 10 امتیاز در صندلی دوم و سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفتند.

در بخش کامپوند مردان نیز تیم ناجا با 30 امتیاز اول شد و سولار پلیمر البرز با 27 امتیاز و فولاد مبارکه سپاهان با 24 امتیاز در صندلی دوم و سوم ایستادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 107

به "کمانداران برتر لیگ تیراندازی باکمان معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمانداران برتر لیگ تیراندازی باکمان معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید