یازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز برگزار می گردد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از برگزاری یازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس با هدف توسعه گردشگری استان اطلاع داد.

یازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز برگزار می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، مصیب امیری با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه فرصتی مناسب برای توسعه ظرفیت های متعدد و متنوع گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس اظهار کرد: کوشش شده است توانمندی سرمایه گذاران در حوزه ایجاد تاسیسات گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، فعالان حوزه گردشگری مذهبی و گردشگری سلامت، بیمارستان ها، اتاق بازرگانی و تعدادی از شهرداری های استان، در یازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس به نمایش گذاشته گردد.

امیری ادامه داد: استان فارس با دارا بودن شرایط متنوع آب و هوایی ، قابلیت گردشگرپذیری در هر فصل از سال را دارد، به همین دلیل یکی دیگر از اهداف نمایشگاه، معرفی توانمندی های تاسیسات اقامتی به خصوص اقامتگاه های بوم گردی متنوع استان است.

این مقام مسئول افزود: همزمان با نمایشگاه گردشگری پارس دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی نیز در دو سالن برپاست و قرار است تا نمایندگان هر استان و شهرستان به صورت تخصصی، به معرفی محصولات شاخص شهر خود بپردازند.

یازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس همزمان با دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی، در شهر شیراز و محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس از تاریخ 26 تا 29 آذر 98 از ساعت 16 الی 21 پذیرای علاقه مندان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 592

به "یازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید