اسماعیل عبادی: معلوم نیست به تیم ملی بازگردم، هر چه تیر زدم به در بسته خورد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، ملی پوش تیروکمان با ابراز نارضایتی از عملکرد خود در بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: بعد از چند ماه استراحت تصمیم خواهم گرفت به تیم ملی بازگردم یا خیر؟

اسماعیل عبادی: معلوم نیست به تیم ملی بازگردم، هر چه تیر زدم به در بسته خورد

اسماعیل عبادی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره عملکرد خود در بازیهای آسیایی جاکارتا و علت حضور ضعیفش در این بازیها اظهار کرد: طبق برنامه ای که فدراسیون برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا پیش بینی نموده بود، سعی کردم براساس برنامه جلو بروم و با حضور در اردوهای پی در پی و چند مسابقه تدارکاتی با آمادگی بالا راهی بازیهای آسیایی شوم. البته قبل از بازیها رکوردهای خوبی را در رکوردگیری به ثبت رساندم و با امید کسب مدال راهی جاکارتا شدم، اما متاسفانه نمی دانم چرا هر چقدر تیر می زدم با در بسته روبرو می شدم. حتی در مرحله مقدماتی نتوانستم امتیاز خوبی را به ثبت برسانم و از عملکرد خودم راضی نبودم.

وی گفت: متاسفانه انتظاری که از خودم در بازیهای آسیایی داشتم، برآورده نشد و تصور عملکرد بهتر از این را داشتم. من در رویدادهای سخت تر و مهم تر از بازیهای آسیایی شرکت نموده بودم و عملکرد موفق تری داشتم اما نمی دانم چرا در بازیهای آسیایی نتوانستم تیرهای بهتری را بزنم. ما حتی چند روز زودتر راهی جاکارتا شدیم تا شرایط آب و هوایی خود را با شرایط آنجا تطابق دهیم و مسئله ای از این نظر نداشیم، اما به خاطر حساسیت بالای مسابقات در مرحله یک هشتم رقابت را به مالزی واگذار کردیم.

عبادی در پاسخ به این پرسش که چقدر حواشی تیروکمان در عملکرد تیم کامپوند تاثیرگذار بود، گفت: قطعا مسائل حاشیه ای بی تاثیر نبود. اما عملکرد تیم کامپوند ارتباطی به حواشی نداشت تا چنین نتیجه ای را برای تیم کامپوند رقم بزند. اگر بخواهیم این گونه مسائل را در نتایج تیم کامپوند دخیل کنیم، بهانه ای پیش نیست. من خودم به شخصه از عملکردم در این بازیها راضی نبودم و به نتیجه ای که انتظار داشتم، دست پیدا نکردم.

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی اینچئون ادامه داد: من در مسابقات حساس تر و مهم تر از بازیهای آسیایی شرکت کردم و به نتایج بهتری دست پیدا کردم. اما در این بازیها به خاطر حساسیت بالای آن نتوانستم رکورد خوبی را به ثبت برسانم. البته من کار خود را به خوبی انجام دادم و کوتاهی نکردم، اما نمی دانم چرا شرایط به گونه ای بود که نمی توانستم راحت تیر بزنم.

وی درباره برنامه آینده خود گفت: فعلا تصمیمی برای آینده خود ندارم و قصد دارم چند ماهی به خانواده و زندگی خود برسم و در آرامش تصمیم بگیرم که به تیم ملی بازگردم یا خیر؟

عبادی در انتها پیرامون این پرسش که اگر به اردوی تیم ملی دعوت شوید در اردو شرکت نخواهید کرد، اضافه کرد: فعلا که خبری از اردوی تیم ملی نیست، اما اگر در فاصله زمانی کوتاه اردو تشکیل گردد، بعید می دانم که شرکت کنم زیرا احتیاج به استراحت دارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 30

به "اسماعیل عبادی: معلوم نیست به تیم ملی بازگردم، هر چه تیر زدم به در بسته خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیل عبادی: معلوم نیست به تیم ملی بازگردم، هر چه تیر زدم به در بسته خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید