افزایش 39 درصدی پرداخت زکات در هرمزگان

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، علی الهیاری با اشاره به اینکه در شش ماهه سال گذشته شش میلیارد و 400 میلیون تومان زکات در استان هرمزگان جمع آوری شد است گفت: کمیته امداد استان هرمزگان طی شش ماهه نخست سال جاری بیش از هشت میلیارد و 900 میلیون تومان زکات توسط مؤدیان جمع آوری گردیده که به نسبت مشابه سال قبل رشد 39 درصدی داشته است.

افزایش 39 درصدی پرداخت زکات در هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان اضافه نمود: از مجموع زکات جمع آوری گردیده ، یک میلیارد و 650 میلیون تومان زکات مستحبی، یک میلیارد و 760 میلیون تومان زکات واجب و پنج میلیارد و 490 میلیون تومان زکات فطریِ عام و سادات بوده است.

الهیاری یادآور شد: زکات جمع آوری گردیده ، در امور محرومان برای برطرف نیازهای درمانی، عمرانی و مسکن، فرهنگی و تحصیلی، جهیزیه، و معیشت خانوارهای نیازمند هزینه گردیده که این اقدام بر اساس تصمیم شورای زکات هر شهرستان و با نیت خیران و مؤدیان زکات انجام گردیده است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از مهم ترین اهداف این نهاد استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران برای برطرف نیازهای محرومان در مناطق محروم است اضافه نمود : با اعتماد آحاد مختلف جامعه به کمیته امداد همواره شاهد افزایش یاری های مردمی به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر هستیم و این اعتماد مردم تأثیر بسزایی در خدمات رسانی بهتر به نیازمندان در پی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 51

به "افزایش 39 درصدی پرداخت زکات در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 39 درصدی پرداخت زکات در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید