برد ارزشمند بسکتبال ایران برابر فیلیپین

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، تیم ملی بسکتبال ایران پنجره چهارم رقابت های انتخابی جام جهانی را با برد برابر فیلیپین شروع کرد.

برد ارزشمند بسکتبال ایران برابر فیلیپین

با تور فیلیپین همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی بسکتبال ایران دیدار حساس خود برابر فیلیپین از پنجره چهارم انتخابی جام جهانی را با نتیجه 81 بر 73 به سود خود تمام کرد تا گامی مهم در مسیر جام جهانی 2019 برداشته باشد.

ایران در این مسابقه حساس که حامد حدادی را نیز در زمین نداشت با حمایت تماشاگران حاضر در سالن حریفش را شکست داد و آماده دیدار روز دوشنبه برابر ژاپن در توکیو شد.

ایران در کوارتر اول 22 بر 21 شکست خورد. کوارتر دوم و سوم با نتایج 19 بر 16 و 23 بر 21 به سود ایران تمام شد تا رقابت نزدیک دو تیم به کوارتر چهارم برسد.

با نزدیک شدن اختلاف امتیازی کادرفنی تیم ملی تصمیم گرفت از حدادی که به دلیل آسیب دیدگی بازی نمی کرد استفاده کند اما باز هم اختلاف بیشتر شد و حدادی به زمین نرفت. البته در اواخر بازی، با 5 خطا شدن میثم میرزایی، حامد حدادی با تشویق پرشور تماشاگران برای یک دقیقه وارد زمین شد.

تیم ملی ایران در نهایت کوارتر چهارم را نیز 18 بر 14 به سود خود تمام کرد و توانست فیلیپین که چندین بازیکن کلیدی اش را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت 81 بر 73 شکست دهد.

تیم ملی ایران دوشنبه در توکیو دومین بازی اش از پنجره چهارم را برابر ژاپن برگزار خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 دی 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 43

به "برد ارزشمند بسکتبال ایران برابر فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد ارزشمند بسکتبال ایران برابر فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید