بسته خبری پرسپولیس، بازی با نساجی، دو روز زودتر

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، با وجود مخالفت اولیه مازندرانی ها، بازی پرسپولیس و نساجی در همان تاریخی برگزار خواهد شد که برانکو پیشنهاد داده بود.

بسته خبری پرسپولیس، بازی با نساجی، دو روز زودتر

به گزارش خبرنگاران ،

بازی با نساجی در زمان دلخواه

بازی پرسپولسی و نساجی درست همان روزی برگزار می گردد که برانکو پیشنهاد نموده بود. با توجه به فاصله زمانی اندک تا بازی هفته آینده برابر الدحیل، سرمربی پرسپولیس خواسته بود بازی جمعه تیمش برابر نساجی را دو روز زودتر برگزار نمایند که مازندرانی ها تنها با یک روز تغییر موافقت و گفتند که پنجشنبه می توانند با پرسپولیس بازی نمایند. در نهایت اما سازمان لیگ موافقت آنها را گرفت و زمان جدید برگزاری این بازی را ساعت 18:40 روز چهارشنبه گفت.

تمرینات یک جلسه ای شد

برنامه تمرینات پرسپولیس از امروز تغییر خواهد نمود. شاگردان برانکو که هفته گذشته روزی دو نوبت تمرین نموده بودند، از امروز یک جلسه ای تمرین خواهند کرد. بعد از یک روز تعطیلی، آنها امروز به استادیوم شهید کاظمی می روند تا از ساعت 17 تمرینات خود را از سر بگیرند و طبق برنامه جدید، تا بازی با نساجی روزی یک جلسه تمرین خواهند کرد.

درخشش ملی پوشان الدحیل

دیدار دوستانه تیم های ملی قطر و چین را قطری ها با یک گل به سود خود تمام کردند اما نکته چشمگیر این بازی، درخشش گلزن الدحیل در بازی رفت برابر پرسپولیس بود. علی المعز تنها گل بازی را در دقیقه 25 به ثمر رساند و در بازی کره جنوبی و کاستاریکا هم دیگر بازیکن الدحیل گل زد. این بازی را کره جنوبی با نتیجه دو بر صفر به سود خود به خاتمه برد که گل دوم را نام تائه هی ستاره حریف قطری پرسپولیس وارد دروازه کاستاریکا کرد.

خارجی ها در انتظار پول

بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس همچنان منتظر دست به جیب شدن مدیران باشگاه نشسته اند و حتی حضور رادوشویچ و منشا در باشگاه هم که چند هفته پیش دستیاران برانکو انجامش داده بودند، چیزی را نصیب آنها نکرد. پولی که در آخرین تمرین پیش از سفر به دوحه بین پرسپولیسی ها تقسیم شد، فقط به بازیکنان ایرانی تیم تعلق گرفت اما بعد از آن باشگاه به مربیان و بازیکنان خارجی اش قول داد که قسط اول قرارداد آنها را هم پیش از بازی برگشت با الدحیل پرداخت کند.

2 – 380

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 37

به "بسته خبری پرسپولیس، بازی با نساجی، دو روز زودتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس، بازی با نساجی، دو روز زودتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید