بنچمارک منتسب به گلکسی اس 10 پلاس منتشر شد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، در روزهای اخیر، حجم اخبار مربوط به گلکسی اس 10 سامسونگ تا حد زیادی افزایش یافته است و به لطف این اخبار، در حال حاضر می توانیم به تعداد زیادی از مشخصات این گوشی ها اشاره کنیم.

بنچمارک منتسب به گلکسی اس 10 پلاس منتشر شد

ساعاتی قبل، IceUniverse که یکی از مشهورترین افشاکنندگان دنیای تکنولوژی محسوب می گردد، نتایج بنچمارک یک گوشی هوشمند را منتشر نموده که به گفته او، مربوط به گلکسی اس 10 پلاس است. شماره مدل این گوشی SM-G975F است که با اخباری که پیش از این در رابطه با مدل پلاس گلکسی اس 10 منتشر شده، مطابقت دارد. در بنچمارک آنتوتو که یکی از محبوب ترین ابزار بنچمارک محسوب می گردد، این گوشی موفق شده امتیاز فوق العاده 325076 را ثبت کند.

اگرچه این امتیاز اندکی پایین تر از امتیاز 358091 آیفون XS است و با امتیاز 566091 آیپد جدید فاصله بسیار زیادی دارد، ولی در مقایسه با دیگر گوشی های اندرویدی حرف های زیادی برای گفتن دارد. در حقیقت، در بنچمارک آنتوتو، در بین گوشی های اندرویدی میت 20 پرو با داشتن امتیاز 309628 رتبه اول را از آن خود نموده است.

طبق این آزمایش، گجت موردنظر از تراشه اگزینوس 9820، شش گیگابایت حافظه رم و نمایشگر مجهز به رزولوشن 2280 در 1080 بهره می برد. پردازنده گرافیکی این گوشی Mali-G76 است و سیستم عامل آن هم اندروید پای بوده است.

با توجه به این موارد ذکر شده، این بنچمارک نشان می دهد گلکسی اس 10 پلاس مبتنی بر اگزینوس، یک گوشی بسیار قدرتمند است. البته باید بگوییم که شاید مدل مبتنی بر اسنپ دراگون 8150 از این هم سریع تر باشد، زیرا این تراشه در یک بنچمارک آنتوتو موفق به اخذ امتیاز 362292 شده است. با توجه به اینکه در آمریکا این گوشی مبتنی بر جدیدترین تراشه کوالکام خواهد بود، این نشان می دهد که سامسونگ برای کم کردن فاصله بین این دو تراشه، باید به شدت کوشش کند.

البته مطابق معمول باید خاطرنشان کنیم که این بنچمارک های غیر رسمی را نباید چندان جدی گرفت، زیرا شاید این نتایج دستکاری شده باشد. در هر صورت، با توجه به افزایش سرعت انتشار اطلاعات، به زودی اخبار موثق تری در رابطه با گوشی های گلکسی اس 10 منتشر خواهد شد.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 101

به "بنچمارک منتسب به گلکسی اس 10 پلاس منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنچمارک منتسب به گلکسی اس 10 پلاس منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید