بونجاح: با گل استقلال انگیزه گرفتیم تا بازی را جمع کنیم، تماشاگران به ما انگیزه دادند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، مهاجم تیم فوتبال السد قطر تأکید کرد، گل تیم استقلال السدی ها را به خود آورده تا نمایش بهتری داشته باشند.

بونجاح: با گل استقلال انگیزه گرفتیم تا بازی را جمع کنیم، تماشاگران به ما انگیزه دادند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بغداد بونجاح پس از پیروزی 3 بر یک تیم السد قطر مقابل استقلال در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: به تیم خودم بابت این برد تبریک می گویم. بازی سختی بود و فشار روی ما زیاد وجود داشت. گل اول را که خوردیم، انگیزه گرفتیم تا بازی را جمع کنیم و بازی بهتری انجام دهیم. از تماشاگران هم تشکر می کنم که به ما انگیزه دادند، اما این را باید بگویم که با گلی که خوردیم، شوکه گردیده بودیم. این را هم اضافه کنم بازی هنوز تمام نگردیده و یک بازی دیگر مانده است.

وی در واکنش به طرح این موضوع که در دو بازی اخیر برای السد موفق به گلزنی نگردیده بود، اما در بازی امروز دو گل زد، گفت: ما پیش از این در سه بازی در مراحل مختلف مقابل تیم های ایرانی بازی نموده و نتایج مختلفی را به دست آورده بودیم، اما این بازی برای ما فرق داشت و بسیار مهم بود. این بازی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود و باید می بردیم تا بتوانیم صعود کنیم. ما بازی را بالا آوردیم تا به این موفقیت برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 23

به "بونجاح: با گل استقلال انگیزه گرفتیم تا بازی را جمع کنیم، تماشاگران به ما انگیزه دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بونجاح: با گل استقلال انگیزه گرفتیم تا بازی را جمع کنیم، تماشاگران به ما انگیزه دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید