ترجمه رمان جدید دن براون منتشر شد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، رمان خاستگاه نوشته دن براون به تازگی و طی چند روز گذشته با ترجمه حسین شهرابی توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر گردیده است.

ترجمه رمان جدید دن براون منتشر شد

این کتاب مدتی معطل مجوز چاپ بود و فرایند انتشار و صحافی اش به سرعت پس از اخذ مجوز انجام شد. در نتیجه خاستگاه از دیروز دوشنبه 9 مهر منتشر و عرضه شد. نسخه اصلی این کتاب سال گذشته با عنوان Origin همزمان در 13 کشور دنیا منتشر شد. مترجمان مختلف کتاب در این 13 کشور، مانند روال بازگردانی کتاب های پیشین این نویسنده، تحت تدابیر امنیتی و در حالی که دو ماه در خانه ای در بارسلون به سر بردند، کار ترجمه را انجام دادند.

دن براون نویسنده سرشناس آمریکایی است که او را با رمان های کد داوینچی، فرشته ها و شیاطین، دوزخ و نماد گمگردیده می شناسیم که تا به حال فیلم سینمایی اقتباسی 3 عنوان کد داوینچی، فرشته ها و شیاطین، دوزخ ساخته و اکران گردیده اند. شخصیت اصلی این رمان ها، پروفسور رابرت لنگدان نمادشناس آمریکایی و استاد دانشگاه هاروارد است که ایفاگر نقش او در فیلم های مورد اشاره، تام هنکس بوده است.

در خاستگاه، لنگدان برای شرکت در برنامه ای مهم به موزه گوگنهایم در بیلبائو واقع در اسپانیا می رود. موضوع برنامه، اعلام کشفی است که گفته گردیده علم را زیر و رو خواهد نمود. میزبانِ لنگدان، مردی به نام ادموند کِرش است؛ یک آینده شناس و میلیاردر که اختراعات و پیش بینی هایش باعث گردیده شخصیت مشهوری بگردد. کرش سال ها پیش از دانشجویان پروفسور لنگدان در هاروارد بوده و حالا قرار است باعث رقم زدن پیشرفت بزرگی در دنیای علم و فلسفه بشر بگردد. این پیشرفت قرار است جواب دو پرسش مهم و بنیادی بشر را درباره اصل وجودی اش بدهد.

ادامه داستان از این قرار است که با آغاز برنامه ای که کرش تدارک دیده، لنگدان و دیگر مهمانان، تحت تاثیر قرار می گیرند اما از همان اول ماجرا تعیین است که قرار است جنجال هایی به پا گردد و حتی جنجالی تر از چیزی که فکر می کردند. برنامه تدارک دیده ناگهان تبدیل به یک آشوب می گردد و کشف ارزشمند ادموند کرش در معرض نابودی قرار می گیرد. جان پروفسور لنگدان به خطر می افتد و ناچار به فرار می گردد. حالا او مجبور است دردسرهای زیادی را تحمل کند تا به راز کشف کرش دست پیدا نموده و آن را علنی کند.

لنگدان به دهلیزهای تاریک تاریخ ادیان بنیادگرای اروپا قدم گذاشته و باید از دست دشمنانش فرار کند. خواستگاه این دشمنان کاخ سلطنتی اسپانیا است...

ترجمه این رمان با 768 صفحه و قیمت 70 هزار تومان منتشر گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 59

به "ترجمه رمان جدید دن براون منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترجمه رمان جدید دن براون منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید