خوزستان، پائولو سرجیو: می توانیم جزو پنج تیم نخست جدول باشیم، برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، پائولو سرجیو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت که تیمش می تواند در سرانجام لیگ جزو پنج تیم اول جدول رده بندی باشد.

خوزستان، پائولو سرجیو: می توانیم جزو پنج تیم نخست جدول باشیم، برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم

به گزارش خبرنگاران از آبادان، پائولو سرجیو در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل فولاد خوزستان گفت: فولاد بازیکنان بسیار خوبی دارد و باید تمام تمرکز خود را روی بازی فردا بگذاریم تا سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم. زمانی که صاحب توپ نیستیم، باید بیشتر در قبال کارمان مسئولیت پذیر باشیم که در این صورت می توانیم به کسب سه امتیاز امیدوار باشیم. زمانی که توپ را در اختیار داریم، باید کارمان را انجام دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که صنعت نفت چگونه می خواهد ثابت کند نتایج خوب این تیم در هفته های اخیر اتفاقی نبوده، گفت: نیازی نیست که بخواهیم ثابت کنیم نتایج هفته های گذشته ما اتفاقی بوده، چون می دانیم این نتایج اتفاقی نبوده است. برای بازی فردا نباید گذشته خود را اثبات کنیم یا به فکر آینده باشیم. ما باید تنها برای بازی فردا تمرکز کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در خصوص غایبان تیمش برای دیدار فردا توضیح داد: محروم نداریم، اما بالوتلی و حامد پاکدل مصدوم هستند. باید ببینیم این دو بازیکن می توانند فردا به میدان بروند یا خیر.

سرجیو درباره شرایط بهنام برزای گفت: او هر روز تمرین می نماید و آماده است. ما مسئله ای از این بابت نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نیمه بالایی جدول فکر می نماید یا خیر، گفت: اگر امکان داشته باشد، دوست داریم تیم ما در میان پنج تیم بالای جدول باشد، اما کسی نمی تواند چیزی را پیش بینی کند. چون لیگ، رقابتی است و باید بازی به بازی پیش برویم تا به این مهم برسیم و بدانیم چه جایگاهی در جدول کسب می کنیم. اگر از من بپرسید که آیا به این قضیه ایمان دارم یا خیر، پاسخ می دهم بله. ما می توانیم جزو پنج تیم نخست جدول باشیم.

سرمربی صنعت نفت در مورد پیروزی سایپا مقابل استقلال و مصاف شاگردان علی دایی با صنعت نفت در جام حذفی گفت: الان فقط روی دیدار مقابل فولاد تمرکز می کنیم و برای بازی با سایپا فرصت زیادی داریم.

سرجیو درمورد تقابل پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: بهترین ها را برای پرسپولیس و برانکو در فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزو می کنم و امیدوارم به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا برسند. چون این اتفاق برای فوتبال ایران بسیار مهم و خوب است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 86

به "خوزستان، پائولو سرجیو: می توانیم جزو پنج تیم نخست جدول باشیم، برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان، پائولو سرجیو: می توانیم جزو پنج تیم نخست جدول باشیم، برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید