غارهای یخی شگفت انگیز

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، اگر یک سرگرمی زمستانی مناسب می‌خواهید , به بازدید از غارهای یخی توجه کنید . در جاه‌ای خیلی زیادی یافت می‌شوند . باید یک یخچال داشته باشیم که لایه ضخیمی از یخ بسازد . ما ده جا برای دیدن زیباترین غارهای یخی در دنیا انتخاب کردیم .

غارهای یخی شگفت انگیز

ریو گرانده , فرانسه.
پلوتون یک سفر زمستانی مناسب است . کریستال یخ زیبا , ورزش‌های هیجان‌انگیز یخ - از مجسمه‌های یخ گرفته تا نوره‌ای رنگارنگ . می‌تواند از طریق یک ماشین کابلی که به خودی خود سرگرمی است به دست آید .
چرا آنجا بروم ?
این یک غار یخی است که یک واقعیت جالب و یک استثنا نادر در این لیست است .
قطب جنوب شرقی , شبه‌جزیره قطب جنوب .
این یخچال در سرزمین دورافتاده‌ای در غرب سرزمین گراه‌ام , به نام سر جک c نامگذاری شده‌است . که سفره‌ای زیادی به منطقه و همچنین محل انجام داده‌است . سایت
چرا آنجا بروم ?
اگر می‌خواهید خودتان را محک بزنید بیشتر آن‌ها از آمریکای جنوبی - شیلی یا آرژانتین می‌روند .
لیگ یخ یخچال پاتاگونیا در آرژانتین
گفته می‌شود که جنوب پاتاگونیا همانند آخرین عصر یخ‌بندان سال پیش است . یخچال قدیمی داخلش زیباست . منطقه پاتاگونیا یک مقصد توریستی محبوب است و اجازه اکتشاف و تحسین این یخچال و غارهای یخی را می‌دهد .
چرا آنجا بروم ?
تورهای پیاده‌روی با یک راهنمای باتجربه در دسترس هستند که به بهترین مکان‌ها می‌رسند .
سوییس ?
پیست یخ در غاری در یخ , در یخچال پری یافت می‌شود که هزاران سال قدمت دارد . این یخچال در ارتفاع 100 متری قرار دارد و دارای یک گالری یخ از یخ است . غار یخ یک تجربه تعاملی جالب دارد . در این میان کوه یخی نزدیک چشم اندازه‌ای کوهنوردان و ماجراجویان را جذب می‌کند .
چرا آنجا بروم ?
علاوه بر این جایگاه , پیست اسکی یکی از پیست اسکی محبوب است و یک رستوران گردان با مناظر نمایی شگفت‌انگیز دارد .
سیاتل , ایالات‌متحده آمریکا
در اطراف مانت زیبا چهار غار بزرگ وجود داره . آن‌ها گردشگران زیادی را جذب می‌کنند . در یک مسیر پیاده‌روی , بازدیدکنندگان طبیعت را تحسین می‌کنند . همچنین غارها در یخچال بهشت اطراف کوهستان رینر چندان تحسین‌برانگیز نیستند .
چرا آنجا بروم ?
غارهای یخی زیادی در این منطقه وجود دارند که خودش نیز زیبا است .
کوه یخی سندی در کوه . هود , اورگان , آمریکا
در بالا فرض شده‌است که این یخچال با یک سیستم از غارها حکاکی شده‌است . اما این یخچال در حال ذوب شدن است و دانشمندان پیش‌بینی می‌کنند که این یخچال تا 10 سال آینده به طور کامل محو خواهد شد .
چرا آنجا بروم ?
محیط زیبای کوه هود را که ممکن است یک آتشفشان فعال باشد , بررسی کنید . . غار داره ذوب می شه
آلاسکا , آمریکا
این یخچال لانگ کیلومتر این غارها برای ذوب شدن یخ , منحصر به فرد هستند که چشمه‌های آب‌گرم را تشکیل می‌دهند . همچنین می‌توانید در هر زمانی از سال به آنجا بروید , چون محل تغییرات آب و هوایی شدید را تجربه نمی‌کند .
چرا آنجا بروم ?
یخچال مندنهال یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های در آلاسکا و یک یخچال بسیار قابل‌دسترس است .
کامچاتکا , روسیه
این منطقه به دلیل آب و هوای خشن شناخته شده‌است اما طبیعت بکر طبیعت نیز دارد . در محاصره آتشفشان فعال روی سطح , غار یخی زیبایی نفس‌گیر است . یخ آنقدر نازک است که وقتی خورشید روشن می‌شود , نوره‌ای خیره‌کننده موج برمی دارند .
چرا آنجا بروم ?
کامچاتکا سرزمین بی نظیری است . از ماجراجویان , که آن را به عنوان یک چالش تعیین کرده‌اند , مکانی مطلوب است .
کوه‌های راکی کانادا , کانادا
اینجا سرزمین دیگری از برف و یخ جاودانی است . در مکان‌هایی مانند شکوفایی یخ , غارهای یخی تنها می‌توانند برای افراد حرفه‌ای خطرناک و قابل‌دسترسی باشند . یخ شفاف است و غار , آوا شنودی شگفت انگیزی دارد .
با این حال فقط افراد حرفه‌ای باید از این دیواره‌ای یخی بالا بروند ، چون کوچک‌ترین اشتباهی آن‌ها را به دیوار خواهد فرستاد .
چرا به آنجا بروی ؟
غارهای مختلفی هستند و بسیاری از آن‌ها به راحتی در دسترس هستند .
1. ایسلند
یخچال لانگ جوکل یخچال واتنا جوکل بهترین مکان برای دیدن غارهای یخی است . یخ ضخیم است ، اما بلور است . شکل‌ها و تونل‌ها breathtaking هستند و فرد واقعا ً احساس می‌کند که زمین ملکه یخ است .
چرا به آنجا بروی ؟
تورهای با راهنما در پارک‌ها در دسترس هستند و امکان کاوش ایمن این غارها را فراهم می‌کنند که ممکن است یک فعالیت خطرناک باشد .

انتشار: 10 شهریور 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 10

به "غارهای یخی شگفت انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غارهای یخی شگفت انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید