مسی می تواند شکست بارسلونا برابر سویا را جبران کند؟

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، مهاجم بارسلونا آمار خوبی برابر سویا دارد و امیدوار است بتواند شکست تیمش را در کوپا دل ری جبران کند.

مسی می تواند شکست بارسلونا برابر سویا را جبران کند؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، لیونل مسی از همه لحاظ کابوس سویا محسوب می گردد. با شکست 2 بر صفر بارسلونا مقابل این تیم در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری حضور مهاجم آرژانتینی در بازی برگشت در نوکمپ مهم خواهد بود. آمار ستاره آبی اناری ها برابر این تیم 20 گل در 16 بازی است. او توانست دو بار برابر سویا هت تریک کند. در این 16 بازی، بارسلونا شش بار (37.5 درصد) توانسته است از سد تیم اندلوسی عبور کند و به دور بعد راه یابد. این آمار نشان می دهد اگر ارنستو والورده از مسی در دیدار برگشت استفاده کند می تواند به صعود امیدوار باشد. شاید مانند سوپرجام اروپا در تفلیس یا فینال های کوپا دل ری در ویسنته کالدرون و واندا متروپولیتانو برای مسی خیلی خوب نبوده اما این بازیکن لحظات شادی در نوکمپ برابر سویا داشته است، به خصوص در بیست و دوم نوامبر 2014 زمانی که توانست از رکورد تلمو سارا بگذرد و بهترین گلزن تاریخ لالیگا گردد. او در این روز برابر سویا هت تریک کرد تا به این آمار فوق العاده دست یابد. هت تریک ستاره آرژانتینی در سال 2010 باعث بازگشت بارسلونا در سوپرجام اسپانیا شد. سویا در دیدار رفت 3 بر یک پیروز شد اما در بازی برگشت آبی اناری ها 4 بر صفر حریف خود را شکست دادند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

با این حال مسی انسان است. او این قضیه را در دیدار بارسلونا و سویا در فصل 12-2011 نشان داد. مهاجمم آرژانتینی در وقت های اضافه یک پنالتی را از دست داد. خاوی واراس در یکی از واکنش های به یادماندنی اش توانست پنالتی ستاره بارسا را مهار کند. مسی چند ماه بعد در راستا صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا یک پنالتی از دست داد. این اتفاق برابر چلسی رخ داد که درون دروازه اش پتر چک حضور داشت.

پیغام مسی برای طرفداران (حمایت از آنها در نوکمپ) در مراسم موندو دپورتیوو نشان می دهد که مهاجم آرژانتینی می خواهد در بازی بامداد پنج شنبه رکورد خود را برابر سویا بهبود بخشد. او میانگین 1.25 گل در هر بازی در نوکمپ برابر سویا به ثبت رسانده است یعنی اگر مسی در ترکیب حضور داشته باشد حداقل یک بر صفر پیروز می گردد. با این حال این بار سویا نمی خواهد مانند دیگر بازی ها اجازه دهد مهاجم آرژانتینی به راحتی گلزنی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 140

به "مسی می تواند شکست بارسلونا برابر سویا را جبران کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی می تواند شکست بارسلونا برابر سویا را جبران کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید