واکنش پدر خامس رودریگس به شایعه پیوستن او به یوونتوس

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، پدر هافبک کلمبیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ به شایعات منتشر شده درباره احتمال پیوستن فرزندش به بانوی پیر واکنش نشان داد.

واکنش پدر خامس رودریگس به شایعه پیوستن او به یوونتوس

به گزارش خبرنگاران، پدر خامس رودریگس نسبت به شایعه احتمال پیوستن فرزندش به یوونتوس در سرانجام فصل جاری واکنش مثبت نشان داد.

قرارداد دو ساله هافبک کلمبیایی باواریایی ها با این تیم به عنوان بازیکن قرضی در انتهای فصل جاری به سرانجام می رسد و او باید به رئال مادرید برگردد. در این میان اما شایعاتی منتشر شده است که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس به مسئولان این باشگاه توصیه نموده است که هم تیمی سابق او را به خدمت بگیرند. این در حالی است که خامس رودریگس در همان پستی توپ می زند که پائولو دیبالا برای بانوی پیر بازی می نماید.

با این حال پدر خامس از شنیدن خبر احتمال پیوستن فرزندش به یوونتوس راضی است. ویلسون رودریگس در این خصوص به نشریه بیلد آلمان گفت: خامس پیشنهادهای فراوانی دریافت نموده است. یوونتوس؟ خامس دوست صمیمی کریستیانو رونالدوست و با او رابطه خوبی دارد. با توجه به وضعیتی که لیگ فوتبال ایتالیا دارد، من رفتن خامس به یوونتوس را گزینه خوبی می بینم.

بایرن مونیخ در قرارداد فعلی اش با خامس بندی دارد که به این باشگاه اجازه می دهد با پرداخت 47 میلیون یورو به رئال مادرید بازیکن سابق موناکو را به صورت قطعی خریداری کند، اما ظاهراً این باشگاه قصد چنین کاری ندارد.

خامس 27 ساله در این فصل تنها 12 بار برای بایرن مونیخ به میدان رفته و سه گل هم زده است، اگرچه مصدومیت زانو نیز در کاهش تعداد بازی هایش تأثیرگذار بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 146

به "واکنش پدر خامس رودریگس به شایعه پیوستن او به یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پدر خامس رودریگس به شایعه پیوستن او به یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید