تیزر همکاری پورشه و آنر در ساخت موبایل!

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، زومیت نوشت: آنر و برند پورشه دیزاین برای ساخت دستگاه های هوشمند مشارکت پراهمیتی را آغاز نموده اند.

تیزر همکاری پورشه و آنر در ساخت موبایل!

آنر هفته گذشته بیان کرد که برای ساخت محصولاتی لوکس، با برند پورشه دیزاین وارد همکاری شده است. اولین محصول مشترک بین آن ها، گوشی آنر مجیک 6 پورشه دیزاین خواهد بود که در ژانویه 2024 (دی و بهمن 1402) رونمایی خواهد شد.

امروز آنر و چندین مدیر اجرایی این شرکت از جمله هریسون جیانگ، تیزر این محصول نو را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کردند. هنوز مدل دقیق این گوشی تعیین نیست اما اگر شایعات را باور کنیم، این نسخه ویژه ای از پرچمدار آنر یعنی مجیک 6 خواهد بود.

تیزر، اطلاعات زیادی در خصوص دستگاه فاش نمی کند، جز اینکه با یک گوشی بزرگ با لبه های خمیده مثل گلکسی S23 Ultra طرف هستیم.

بعلاوه خودرو پورشه 911 در پس زمینه عکس وجود دارد تا به همه یادآوری کند که پورشه دیزاین مربوط به برند خودروهای اسپرت است و در طراحی این محصول نو، شاهد خطوط نرم و ساده خواهیم بود.

انتظار می رود گوشی نو آنر یکی از سه دستگاه خانواده مجیک 6 در کنار مدل پایه و مجیک 6 پرو باشد. این گوشی ها با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 و بعلاوه دوربین های باکیفیت عرضه می شوند که ترکیبی از وضوح بالا و هوش مصنوعی قدرتمند خواهد بود.

اطلاعاتی از قیمت گوشی آنر مجیک 6 فاش نشده است؛ اما انتظار می رود قیمت آن کمی گران تر از مدل فعلی باشد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 دی 1402 بروزرسانی: 2 دی 1402 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2303

به "تیزر همکاری پورشه و آنر در ساخت موبایل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیزر همکاری پورشه و آنر در ساخت موبایل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید