وان پلاس بادز 3 رونمایی شد؛ درایور دوگانه با حذف نویز فعال

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، وان پلاس به تازگی و در کنار گوشی وان پلاس Ace 3 از هدفون بی سیم تازه خود با نام وان پلاس بادز 3 هم رونمایی نموده است؛ محصولی با درایورهای دوگانه و قابلیت حذف نویز فعال.

وان پلاس بادز 3 رونمایی شد؛ درایور دوگانه با حذف نویز فعال

وان پلاس بادز 3 جدیدترین هدفون بی سیم وان پلاس محسوب می گردد که به تازگی و با امکانات بسیار متعدد رونمایی شده است. این محصول از درایور دوگانه بهره می برد که این یعنی از لحاظ کیفیت صدا، تجربه نفسگیری خواهید داشت. قابلیت حذف نویز اکتیو با امکان حذف صدا تا 49 دسی بل هم مزید بر دلیل شده تا تجربه شگفت انگیزی از کار با آن داشته باشید.

بادز 3 از لحاظ ظاهری شبیه به بادز 2 پرو است اما این محصول اندکی درخشان تر است. از لحاظ امکانات و قابلیت های فنی، وان پلاس باز هم به سراغ طراحی درایور دوگانه رفته که در مدل 2 پرو دیده می گردد. بدین ترتیب این محصول علی رغم اینکه مدل استاندارد است، کیفیت صوتی بسیار خوبی را ارائه می نماید.

قابلیت حذف نویز به کار رفته در این محصول از چندین حالت بهره می برد؛ امکان حذف نویز از 10 تا 20 دسی بل، میانه و تا 49 دسی بل، پیشرفته محسوب می گردد. یک حالت هوشمند هم برای این قابلیت در نظر گرفته شده که به صورت اتوماتیک صدای محیط را شناسایی نموده و سطح مناسبی از حذف نویز را روی هدفون اعمال می نماید.

این هدفون از سری های سیلیکونی هم بهره می برد تا بدین ترتیب در حالت عادی هم صدای محیط مسدود گردد. البته این قابلیت دیگر ANC نیست و از آن به عنوان قابلیت حذف نویز منفعل یاد می گردد.

وان پلاس بادز 3 از امکانات لمسی هم بهره می برد که این سنسورها در قسمت ساقه تعبیه شده اند. درون این محصول از سه میکروفون قدرتمند استفاده شده که طبق گفته وان پلاس، به لطف هوش مصنوعی، قادرند وظیفه خود را در امر حذف نویز هنگام برقراری تماس به نحو احسنت انجام دهند.

گوشی های این محصول از استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP55 بهره می برد و با وزن تنها 4.8 گرم برای هر سری، اصلا فشار خاصی را به گوش وارد نمی نمایند و در جلسات طولانی مدت هم بدون هیچ مسئله ای می توانید از آن ها بهره ببرید و لذت ببرید.

این هدفون از باتری 58 میلی آمپر ساعتی در هر گوشی و 520 میلی آمپر ساعتی برای کیس بهره می برد اما متأسفانه اندازه شارژدهی آن اعلام نشده است. هرچند با این ظرفیت عالی باید انتظار شارژدهی خارق العاده ای را از آن داشته باشیم.

وان پلاس بادز 3 در رنگ مشکی و آبی با قیمت حدودا 63 دلار / 57 یورو از تاریخ 8 ژانویه (4 روز دیگر) در دسترس قرار خواهد گرفت. البته این تاریخ عرضه مربوط به کشور چین است و باید منتظر ماند و دید چه زمانی شاهد عرضه این محصول به بازار جهانی خواهیم بود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 دی 1402 بروزرسانی: 14 دی 1402 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2305

به "وان پلاس بادز 3 رونمایی شد؛ درایور دوگانه با حذف نویز فعال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس بادز 3 رونمایی شد؛ درایور دوگانه با حذف نویز فعال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید