بررسی کلمات کلیدی سایت در گوگل را چگونه انجام دهیم؟

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به نظر شما انتخاب کلمه کلیدی درست چه تاثیری بر رتبه محتوا دارد؟ کلمات کلیدی یکی از مهم ترین راه های ارتباطی موتورهای جستجو با محتوای منتشر شده هستند. اگر کلمه کلیدی درست و صحیح انتخاب گردد، محتوا از نظر گوگل و موتورهای جستجو رتبه بالاتر و بهتری را کسب می نماید و کاربر نیز بسیار ساده تر به پاسخ سوالات خود نزدیک می گردد. تحقیق کلمات کلیدی فرآیند پیدا کردن و تجزیه و تحلیل کلمات و عبارت هایی است که مشتریان برای یافتن اطلاعات مورد نیازشان، از آن ها استفاده می نمایند. در این مقاله قصد داریم در رابطه با بررسی کلمات کلیدی صحبت کنیم و چند راه چاره برای انجام این کار را توضیح خواهیم داد. با مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی از بررسی و تحقیق کلمات کلیدی به دست می آورید.

بررسی کلمات کلیدی سایت در گوگل را چگونه انجام دهیم؟

استفاده از پیشنهادات گوگل؛ راهکاری برای تحقیق کلمات کلیدی

یکی از برترین منابع برای یافتن کلمات کلیدی ارزشمند استفاده از پیشنهادات گوگل است. بعلاوه پیشنهادات گوگل زمانی برترین نتیجه را ارائه می دهند که در جستجوی کلمه مشابه با کلمه کلیدی، به واژگان نو و کلمات پربازدید برمی خورید. به وسیله پیشنهادات گوگل به راحتی می توانید فرایند آنالیز کلمات کلیدی را انجام دهید. بعد از اینکه کلمه اصلی را جستجو کردید، در پایین صفحه سرچ گوگل پیشنهادات گوگل را مشاهده خواهید کرد. حتی اگر روی پیشنهادات گوگل کلیک کنید، کلمات متنوعی را مشاهده خواهید کرد که ارتباط معنایی با کلمه کلیدی اصلی شما خواهند داشت. از خدمات بعضی از سایت های فروشگاه ساز اینترنتی برای سئو سایت فروشگاهی و فروش بیشتر می توانید یاری بگیرید.

استفاده از ابزارهای هوشمند برای آنالیز کلمات کلیدی

برای تحلیل و آنالیز کلمات کلیدی از ابزارهای مهم و کاربردی در این زمینه می توان استفاده کرد. استفاده از ابزارهای هوشمند برای پیدا کردن کلمات مرتبط شانس بازدید سایت را افزایش می دهد و موجب فروش بیشتر محصول خواهد شد. هر کدام از این ابزارها آمار دقیق و گزارشی تحلیلی در اختیار کاربران قرار می دهند که با استفاده از آن می توانید به خوبی به کلمه کلیدی اصلی برسید. در ادامه بعضی از ابزارهای مهم در زمینه آنالیز کلمات کلیدی را آنالیز می کنیم.

بعلاوه بعضی از شرکت های فروشگاه ساز خدماتی مانند ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان را در اختیار کاربران قرار می دهند. پیشنهاد می کنیم برای افزایش فروش از خدمات چنین سایت های بهره ببرید.

کیورد پلنر؛ ابزاری مناسب برای آنالیز کلمات کلیدی

گوگل کیورد پلنر برای کشف کلمات کلیدی مهم و پیدا کردن اطلاعاتی مانند حجم سرچ کلمه، اندازه رقابت و قیمت هر کلیک برای کلمات کلیدی به کار گرفته می گردد. گوگل کیورد پلنر به افراد یاری می نماید تا بتوانند تحلیل و آنالیز کلمات کلیدی را به برترین شکل انجام دهند. توجه داشته باشید، اندازه ترافیک و کاربرانی که می توانید از موتورهای جستجو مانند گوگل به سمت سایت خود راهنمایی کنید، به نتیجه آنالیز و تحقیق کلمات کلیدی بستگی دارد. بعلاوه کیورد پلنر به شما این امکان را می دهد تا از بودجه گوگل ادز خود بهتر از قبل بهره ببرید.

هدف شرکت گوگل از طراحی کیورد پلنر، ساده کردن عملیات اجرای کمپین های شبکه جستجو بوده است. این ابزار رایگان علاوه بر یافتن کلمات کلیدی مناسب با کسب و کارتان، حجم بزرگی از از جستجوی ماهانه کلمات را به شما نمایش می دهد. به عنوان مثال برای جستجو برترین کلمه کلیدی و فهرست امکانات سایت فروشگاهی از ابزار کیورد پلنر می توانید بهره ببرید.

ابزار KWFinder؛ یکی از پرقدرت ترین ابزارها برای تحقیق و آنالیز کلمات کلیدی

یکی از قدرتمندترین ابزارها برای انجام تحقیقات کلمه کلیدی ابزار KWFinder است. توجه داشته باشید که استفاده از این ابزار برای 10 روز رایگان بوده و پس از این زمان باید به صورت ماهیانه مبلغی پرداخت کنید. ابزار KWFinder رابط کاربری بسیار آسان و منحصربه فردی دارد که آمار دقیقی از اندازه رقابت برای هر کلمه کلیدی را نمایش می دهد.

این ابزار فیلترهای متنوعی برای فهرست کلمات پیشنهادی ارائه می دهد. یکی از مهم ترین مزایای این ابزار، گزینه Autocomplete و Questions است. با استفاده از این 2 گزینه دیگر احتیاج نیست برای پیدا کردن کلمات مشابه به گوگل سر بزنید، با استفاده از این ویژگی به راحتی در برنامه KWFinder کلمات مشابه را مشاهده خواهید کرد.

استفاده از خدمات فروشگاه ساز های اینترنتی برای تحلیل کلمات کلیدی

در این مقاله در رابطه با آنالیز کلمات کلیدی صحبت کردیم و به 2 ابزار کاربردی برای جستجو و تحقیق کلمات کلیدی اشاره ای داشتیم. درحالت کلی برای تحقیق کلمات کلیدی راه های متفاوتی وجود دارد، اما برای اینکه برترین نتیجه را در این زمینه کسب کنید، باید از ابزارهای پرکاربردی مانند کیوورد پلنر گوگل و KWFinder استفاده کرد. این ابزارها کلمات کلیدی متفاوتی به شما ارائه می دهند و به صاحبین کسب و کارها برای کسب برترین جایگاه گوگل یاری می نمایند. بعلاوه برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی و به دست آوردن رتبه های خوب و عالی گوگل از خدمات فروشگاه ساز اینترنتی شاپفا می توانید یاری بگیرید. امکان ساخت فروشگاه اینترنتی در فروشگاه ساز شاپفا کمتر از 10 دقیقه زمان می برد. برای مشاهده کلیه خدمات و تعرفه های فروشگاه ساز شاپفا به نشانی اینترنتی shopfa.com مراجعه کنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 9 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1402 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2238

به "بررسی کلمات کلیدی سایت در گوگل را چگونه انجام دهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی کلمات کلیدی سایت در گوگل را چگونه انجام دهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید