افتتاح 37 طرح کشاورزی به مناسبت هفته دولت در قم

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: به مناسبت هفته دولت 37 طرح کشاورزی با حضور مسئولان ملی و استانی در قم افتتاح می گردد.

افتتاح 37 طرح کشاورزی به مناسبت هفته دولت در قم

محمد رضا حاجی رضا روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به افتتاح 37 طرح کشاورزی به مناسبت هفته دولت در استان قم گفت: این طرح ها با سرمایه گذاری بیش از یک هزار و 943 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم برای 213 نفر به بهره برداری خواهد رسید.

او اضافه نمود: بیشتر این طرح ها در حوزه آب و خاک و امور فنی مهندسی است که نشان از اهتمام مدیران سازمان جهاد کشاورزی قم برای مدیریت این بخش مهم مالی استان دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم ادامه داد: بعلاوه در همین رابطه طرح های متنوعی در حوزه معاونت بهبود فراوریات دامی، معاونت بهبود فراوریات گیاهی، شیلات و امور آبزیان، صنایع تبدیلی و غذایی و بعلاوه امور عشایری به بهره برداری می رسد.

حاجی رضا در ادامه سخنان خود گفت: با انتقال دانش و استفاده از تجربه موفقیت آمیز بهره برداران نمونه بخش کشاورزی قم در پی افزایش سطح کمی و کیفی محصولات غذایی فراوری شده در استان هستیم.

لازم به ذکر است در حاشیه گفت وگوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم با خبرنگاران که در قالب تور رسانه ای بازدید از ظرفیت های کشاورزی استان در بخش خلجستان انجام شد، اصحاب رسانه از نزدیک در جریان تنوع فعالیت های بهره برداران بخش کشاورزی قم به خصوص در حوزه فراوری محصولات باغی و گلخانه ای قرار گرفتند.

خبرنگاران قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2129

به "افتتاح 37 طرح کشاورزی به مناسبت هفته دولت در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 37 طرح کشاورزی به مناسبت هفته دولت در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید