این کیوسک در نوا اسکوشیا با همه کیوسک ها فرق دارد!

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خسته راه از هواپیما پایین می آیید و چشم خود را به آسمان و زمین نوا اسکوشیا می اندازید و نفس عمیق می کشید. وارد فرودگاه که می شوید، به کیوسکی بر می خورید که می توانید طعم و مزه غذاهای مختلف نوا اسکوشیا را در آن امتحان کنید. با اینکه ممکن است در هواپیما، چیزی میل نموده باشید، اما نمی توانید از کنار این کیوسک وسوسه انگیز به سادگی عبور کنید. آخر چه چیزی بهتر از این می تواند برای مسافری تازه از راه رسیده در فرودگاه وجود داشته باشد؟

این کیوسک در نوا اسکوشیا با همه کیوسک ها فرق دارد!

دو تن از مهاجرین به نام های نجیب فارص و فرانچسکو استارا این کیوسک را راه اندازی نموده اند. این دو نفر که در عرصه رستوران داری مشغول فعالیت هستند، از پیشگامان مفهوم خرید صادقانه در فرودگاه بین المللی هلفکس استنفیلد نوا اسکوشیا به تعداد می آیند. این کیوسک چیزی شبیه دستگاه هایی است که با وارد کردن سکه به شما آدامس، دخانیات و از این دست کالاها می دهد؛ با این تفاوت که شما احتیاجی به سکه وارد کردن ندارید. بلکه در اینجا می توانید به صورت سلف سرویس غذاهای خود را انتخاب کنید. صاحبان کیوسک اما همین دور و بر هستند، و با اینکه کاری به کارتان ندارند، شاید زیرچشمی نگاه می نمایند که آیا دست به جیب می شوید یا نه؟ فرق این کیوسک با دستگاه های مزبور این است که در اینجا مشتری بر روی خرید کاملا کنترل دارد.

بد نیست بدانید نجیب و فرانچسکا قبل از مهاجرت به نوا سکوشیا به وسیله برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا با هم دوست شده بودند؛ پاتوق فارص رستورانی واقع در دوبی بود که دست بر قضا استراتا سرآشپز آن بود. فارص که از غذاهای سرآشپز خوشش آمده بوده به استراتا پیشنهاد داده و او را متقاعد می نماید که به نوا اسکوشیا رفته و کسب و کار خود را در آنجا راه اندازی کند.

این بود که در فوریه 2019 رستوران Mabata Glocal Eatery را با هم افتتاح می نمایند. منوی این رستوران آمیزه ای از غذاهای محلی نوا اسکوشیا و سایر نقاط دنیا است. اما این دو دوست صمیمی و همقطار کیوسک مورد اشاره که آن هم Mobata نام دارد را در 10 جولای یعنی همین اخیرا رونمایی نموده اند و با اسنک ها و نوشیدنی هایی با طعم و مزه نوا اسکوشیا پذیرای مسافران و همراهانشان هستند.

آنگونه که فارص اعلام نموده است طی 9 روز اول کار، 136 تراکنش و خرید اجرا شده که میانگین هر یک از آنها 5 دلار بوده است. البته این کیوسک به نوعی تبلیغ رستوران اصلی آنها هم هست و آنگونه که خودشان اعلام نموده اند کنجکاوان را برای شکم چرانی به رستوران اصلی کشانده است. علاقه مندان کارت های تشکر خود را به آدرس رستوران اصلی ارسال نموده اند.

کیوسک Mobata که مروج خرید صادقانه است (خریدی که طی آن، با اینکه صاحب کیوسک حضور ندارد، مشتری همچنان مبلغ مورد نظر را می پردازد) محصول برنامه ای است به نام The Runway که به وسیله مرکز کارآفرینی در دانشگاه Saint Mary واقع در هلفکس اجرا می گردد؛ این برنامه با فرودگاه بین المللی هلفکس به منظور ترویج کارآفرینی همکاری می نماید. لازم به ذکر است این کیوسک تا آخر ماه آگوست در فرودگاه خواهد بود اما قرار است رای زنی هایی برای دائمی شدن آن انجام گیرد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1780

به "این کیوسک در نوا اسکوشیا با همه کیوسک ها فرق دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این کیوسک در نوا اسکوشیا با همه کیوسک ها فرق دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید