برترین هتل های قطر در تور جام جهانی 2022 (تور قطر)

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، کدام هتل ها در قطر در نزدیکی کدام ورزشگاه ها قرار دارند؟ اگر هوادار پروپاقرص فوتبال هستید و قصد دارید برای تماشا مسابقات جام جهانی فوتبال راهی قطر شوید، قطعا پیدا کردن هتلی که دسترسی راحت به ورزشگاه ها داشته باشد جز یکی از مهمترین دغدغه هایتان است. ما در این مطلب برترین هتل های قطر در تور جام جهانی را معرفی نموده و به شما خواهیم کدام هتل ها در نزدیکی کدام ورزشگاه ها قرار دارند.

برترین هتل های قطر در تور جام جهانی 2022 (تور قطر)

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

میزبانی قطر در مسابقات جام جهانی فرصتی طلایی برای ایرانیان به شمار می رود. چرا که این کشور با قرار گرفتن در حاشیه خلیج فارس دارای مرز آبی با ایران بوده و طرفداران تیم ملی می توانند علاوه بر هواپیما با کشتی نیز خود را به قطر برسانند؛ اما چه با کشتی و چه با هواپیما پس از رسیدن به قطر باید جایی برای اقامت داشته باشید پس بهتر است قبل از سفر با برترین هتل های قطر در تور جام جهانی آشنا شده و مناسب ترین هتل را برای اقامت انتخاب کنید. (رزرو تور قطر)

هتل های نزدیک به استادیوم الخلیفه قطر

استادیوم خلیفه در شهر دوحه قرار گرفته و با ظرفیت 40 هزار نفری از استادیوم های میزبان مسابقات جام جهانی 2022 می باشد. یکی از سه بازی ایران در مرحله مقدماتی در این استادیوم برگزار خواهد شد. سه هتل دابل تری بای هیلتون، تورچ و هالیدی ویلا در نزدیکی استادیوم الخلیفه قرار دارند. در ادامه با این هتل ها بیشتر آشنا می شویم:

هتل دابل تری بای هیلتون (Double Tree by Hilton Doha Hotel)

هتل دابل تری بای هلیتون از هتل های لوکس و 5 ستاره شهر دوحه است که با استادیوم خلیفه تنها 7 کیلومتر فاصله دارد. مسافران می توانند با تاکسی ظرف مدت 5 دقیقه خود را به هتل برسانند.

آدرس هتل: C Ring Rd, Doha, Qatar

هتل تورچ (The Torch Doha)

برج اسپایر از برج های معروف شهر دوحه است که به داشتن فضای لوکس معروفیت دارد. هتل 5 ستاره تورچ در این برج قرار گرفته و با امکانات مدرن از میهمانان خود پذیرایی می نماید. این هتل تا استادیوم الخلیفه 200 متر فاصله دارد.

آدرس هتل: Al Waab St, Doha, Qatar

هتل هالیدی ویلا اند رزیدنس دوحه (Holiday Villa Hotel & Residence Doha)

هتل هالیدی ویلا از هتل های 4 ستاره شهر دوحه است که در فاصله 7 کیلومتری از استادیوم الخلیفه قرار گرفته و اقامتی راحت اما ارزان را برای تماشاچیان فوتبال جام جهانی در قطر رقم می زند. هالیدی ویلا به علت مدرن بودن و در عین حال به صرفه بودن قیمت نسبت به هتل های 5 ستاره در میان فهرست پرطرفدارترین هتل های قطر در تور جام جهانی قرار گرفته است.

آدرس هتل: Muntazah Signal، Street، 330 Ibn Abi Sulma St, Doha, Qatar

هتل های نزدیک به استادیوم الثمامه قطر

استادیوم بین المللی الثمامه 40 هزار نفر ظرفیت داشته و در فاصله 13 کیلومتری شهر دوحه قرار گرفته است. این استادیوم میزبان 5 بازی از مرحله گروهی و یک بازی از مرحله یک شانزدهم و یک چهارم نهایی می باشد. نکته قابل توجه اینکه یکی از بازی های ایران در استادیوم الثمامه برگزار خواهد شد. هتل های زیر کمترین فاصله را با استادیوم الثمامه دارند:

هتل المنصور سوئیتس (Al Mansour Suites Hotel)

المنصور سوئیتس هتلی 4 ستاره است که 7 کیلومتر با استادیوم الثمامه فاصله دارد. طرفداران تیم ایران می توانند این هتل را برای اقامت انتخاب نموده و هم در کوتاه ترین زمان خود را به استادیوم برسانند و هم از امکانات مدرن مانند استخر، سالن بدنسازی، جکوزی، پارکینگ و غیره استفاده نمایند.

آدرس هتل: Rawdat Al Khail St, Doha, Qatar

هتل بوتیک زوباره (Zubarah Boutique Hotel Doha)

اگر محدودیت بودجه نداشته و اقامت در هتل لوکس تر را ترجیح می دهید، می توانید هتل 5 ستاره زوباره را برای اقامت خود انتخاب کنید. این هتل 8 کیلومتر با استادیوم الثمامه فاصله داشته و با امکانات مدرن از میهمانان خود پذیرایی می نماید.

هتل آپارتمان گلف پیرلز (Gulf Pearls Hotel Apartmant)

هتل آپارتمان گلف پیرلز 3 ستاره بوده و گزینه ای مناسب برای افرادی ست که در پی سفر مالی تر هستند. این هتل 10 کیلومتر از استادیوم الثمامه فاصله دارد. استخر روباز، سالن بدنسازی و خدمات ماساژ از امکانات این هتل 3 ستاره هستند.

آدرس هتل: Al Dhiyaa St، Doha, Qatar

هتل های نزدیک به استادیوم لوسیل قطر

استادیوم لوسیل را می توان با 80 هزار جمعیت یکی از بزرگترین استادیوم های میزبان جام جهانی فوتبال 2022 در قطر دانست. این استادیوم در شهر لوسیل قرار گرفته و 16 کیلومتر با شهر دوحه فاصله دارد. در ادامه مطلب برترین هتل های قطر در تور جام جهانی با هتل های نزدیک به این استادیوم آشنا می شویم:

هتل موندریان دوحه (Mondrian Doha)

هتل 5 ستاره موندریان از موقعیت مکانی بسیار عالی برخوردار بوده و در نزدیکی شهر لوسیل قرار گرفته است. با اقامت در این هتل می توانید از امکاناتی مانند استخر روی پشت بام، سالن اسپای بسیار مجلل و سالن بدنسازی 24 ساعته بهره ببرید.

آدرس هتل: West Bay Lagoon Street, Doha, Qatar

هتل پارک حیات دوحه (Park Hyatt Doha)

پارک حیات دوحه هتلی 5 ستاره و لوکس است که در شهر دوحه قرار گرفته 20 کیلومتر با استادیوم لوسیل فاصله دارد. این هتل با 187 اتاق و امکاناتی از جمله سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، قهوه ساز، میز کار، اینترنت وای فای رایگان و غیره از برترین هتل های قطر برای جام جهانی به شمار می رود.

آدرس هتل: Wadi Msheireb St, Doha, Qatar

هتل استی بریج سوئیتس (Staybridge Suites Doha Lusail)

هتل استی بریج با داشتن 4 ستاره و قرار گرفتن در فاصله 9 کیلومتری از استادیوم لوسیل گزینه ای مناسب برای اقامت گردشگران به شمار می رود. اتاق های هتل با فضایی بزرگ چشم اندازی بسیار زیبا به شهر دوحه دارند.

آدرس هتل: Marina Promenade Road, Lusail, Qatar

هتل های نزدیک به استادیوم الریان قطر

استادیوم 40 هزار نفری الریان در 22 کیلومتری از شهر دوحه قرار گرفته و میزبان یکی از سه بازی ایران در جام جهانی می باشد. طرفداران تیم ایران می توانند برای دسترسی راحت به استادیوم در دو هتل الریان و العزیزه اقامت داشته باشند.

هتل الریان (Al Rayyan Hotel)

هتل 5 ستاره الریان در شهری به همین نام قرار گرفته و با استادیوم الریان 3 کیلومتر فاصله دارد؛ بنابراین گزینه ای عالی برای طرفداران تیم ملی ایران به شمار می رود.

آدرس هتل: C Mall of Qatar, 0000 Doha, Qatar

بوتیک هتل العزیزیه (Al Aziziyah Boutique Hotel)

بوتیک هتل 5 ستاره العزیزیه با نمایی بسیار شیک و متفاوت در 15 کیلومتری استادیوم الریان قرار گرفته است. از امکانات این هتل می توان به رستوران، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، اسپا، دو استخر و فضای بازی بچه ها اشاره نمود.

آدرس هتل: Al Baaya St, Doha, Qatar

هتل های نزدیک به استادیوم البیت قطر

استادیوم البیت در شهر الخور قرار گرفته است. این استادیوم 60 هزار نفر ظرفیت داشته و میزبان 5 رقابت از بازی های جام جهانی از جمله مسابقه نیمه نهایی می باشد. در هتل خور بی رزیدنس و سمسیمه مرواب نزدیک ترین فاصله را با استادیوم البیت دارند.

هتل خور بی رزیدنسی (Kor Bay Residency)

هتل خور بی رزیدنس از هتل های فوق لوکس قطر است که در فاصله 7 کیلومتری از استادیوم البیت قرار گرفته است. این هتل به علت داشتن اتاق های بسیار شیک و ارائه خدمات مدرن بسیار پرطرفدار است.

آدرس هتل: Qatar Building No - 22 Zone - 74 Street No - 887, Qatar

استراحتگاه سمیسمه مرواب (Simaisma Murwab Resort)

سمیسمه مرواب بیشتر به استراحتگاهی شیک شباهت دارد تا هتل 5 ستاره! این اقامتگاه در کنار ساحلی لوکس قرار گرفته با استادیوم البیت 15 کیلومتر فاصله دارد. میهمانان هتل امکاناتی از جمله مجموعه اسپا و ماساژ، سونا خشک و بخار، تفریحات آبی، رستوران، کافی شاپ و غیره را در اختیار دارند.

آدرس هتل: Street 3153، Sumaysimah, Qatar

هتل های نزدیک به استادیوم الجنوب قطر

استادیوم الجنوب با معماری که از صدف و مروارید الهام گرفته شده است در شهر الوکره قطر قرار گرفته است. این استادیوم با ظرفیت 40 هزار نفری قرار است 5 بازی از رقابت های جام جهانی قطر را میزبانی کند. هتل های قطر در تور جام جهانی که در نزدیکی استادیوم الجنوب قرار دارند گزینه های زیر هستند:

هتل تیولی سوق الوکره قطر (Souq Al Wakra Hotel Qatar By Tivoli)

هتل 5 ستاره تیولی سوق الوکره با تلفیقی از معماری سنتی و مدرنتیه عربی از هتل های معروف قطر به شمار می رود که با استادیوم الجنوب تنها 6 کیلومتر فاصله دارد؛ بنابراین میهمانان هتل می توانند به راحتی به استادیوم مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

آدرس هتل: Street 891، Al Loulou، Qatar

هتل تایم راکو (TIME Rako Hotel)

تیم راکو هتلی 4 ستاره است که با ساحل بسیار زیبای قطر 2 دقیقه پیاده فاصله دارد. میهمانان این هتل علاوه بر دسترسی راحت به تفریحات آبی می توانند تنها با 7 دقیقه رانندگی خود را به استادیوم الجنوب برسانند. هتل تایم راکو 5 کیلومتر با این استادیوم فاصله دارد.

آدرس هتل: Zone 90، 313 Mesaieed Rd, Al Wakrah, Qatar

هتل های نزدیک به استادیوم شهر آموزش قطر

آموزش، استادیومی صدفی شکل است که 40 هزار نفر ظرفیت دارد. این استادیوم با شهر دوحه 12 کیلومتر فاصله دارد. طبق برنامه ریزی 5 بازی از رقابت های جام جهانی در استادیوم آموزش قطر برگزار می گردد که بازی یک چهارم نهایی یکی از این رقابت هاست.

هتل ویندهام دوحه وست بی (Wyndham Doha West Bay)

در معرفی هتل های قطر در تور جام جهانی به هتل 4 ستاره ویندهام می رسیم. این هتل با استادیوم شهر آموزش 12 کیلومتر فاصله داشته و گزینه ای عالی برای اقامت طرفداران فوتبال می باشد. از امکانات هتل می توان به چهار استخر، باشگاه بچه ها، سالن فیتنس و بدنسازی اشاره نمود.

آدرس هتل: Maysaloun St, Doha, Qatar

هتل ازدان پالاس (Ezdan Palace)

ازدان پالاس هتلی 4 ستاره اما لوکس است که در شهر دوحه قرار گرفته و با استادیوم شهر آموزش 7 کیلومتر فاصله دارد. تمامی اتاق های هتل با سرویس مبلمان، تلویزیون صفحه تخت، دستگاه قهوه ساز، حمام و وان تجهیز شده اند.

آدرس: Al Shamal Rd, Duhail، Qatar

هتل های نزدیک به استادیوم 974 قطر

استادیوم 974 با مرکز شهر دوحه 10 کیلومتر فاصله داشته و 40 هزار نفر ظرفیت دارد. این استادیوم میزبان 5 بازی از رقابت های گروهی را بر عهده دارد. برای ساخت این استادیوم از 974 کانتینر باری استفاده شده است.

هتل گوکولام پارک دوحه (Gokulam Park Doha)

هتل گوکولام پارک دوحه (Gokulam Park Doha)

آخرین هتلی که در مطلب برترین هتل های قطر در تور جام جهانی معرفی می گردد هتل گوکولام پارک نام دارد. این هتل 4 ستاره 69 اتاق داشته و با امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع هوا، یخچال، تلویزیون، قهوه ساز در اتاق و استخر روباز، استخر بچه ها، سالن بدنسازی، خدمات اسپا و ماساژ و رستوران در محوطه پذیرایی می نماید.

آدرس هتل: 7GQW+2QQ, Al Aaliya St, Doha, Qatar

منبع: ستاره ونک
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2138

به "برترین هتل های قطر در تور جام جهانی 2022 (تور قطر)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های قطر در تور جام جهانی 2022 (تور قطر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید