تور ارزان آلمان: جاذبه های معروف شهر کلن آلمان

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، 6 جاذبه دیدنی کلن در آلمان

شهر قدیمی کلن در کنار رودخانه راین، یکی از مهم ترین مراکز بازرگانی و فرهنگی در غرب آلمان است. این شهر با داشتن بیش از 100 گالری و 36 موزه، از مهم ترین مراکز فرهنگی آلمان است که به داشتن 12 کلیسای رومی معروف است. دانشگاه کلن یکی از بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه های اروپا است و علاوه بر آن، شهر کلن جاذبه های تاریخی زیادی دارد که این شهر را به یک مقصد پرطرفدار برای عاشقان تاریخ و معماری تبدیل نموده است. با خبرنگاران همراه باشید تا با جاذبه های شهر کلن در آلمان آشنا شوید.

تور ارزان آلمان: جاذبه های معروف شهر کلن آلمان

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

1- کلیسای کلن

در نزدیکی سمت غربی رودخانه راین، می توانید شاهد شاهکار معماری گوتیک باشید. این کلیسا یکی از نماد های معروف این شهر است. کلیسای کلن یکی از بزرگترین کلیساهای اروپا است که در سال 1248 بنا شد و از جاه طلبانه ترین پروژه های معماری در قرون وسطی است. جدا از برج های دوقلوی 157 متری، طراحی داخلی این کلیسا از نکات جالب و قابل توجه آن است. در این کلیسا می توانید از رویداد ها و مراسمات خاصی که در آن برگزار می شود لذت ببرید و از بالای برج آن شاهد منظره پانوراما و فوق العاده زیبای شهر کلن باشید.

2- شهر قدیمی کلن

در طول بازدید از کلیساها و بناهای تاریخی متعدد این شهر، از بخش قدیمی شهر کلن می گذرید. می توانید در خیابان های تاریخی و منحصر به فرد آن قدم بزنید و شاهد خانه های قدیمی باشید که امروزه تبدیل به مغازه، گالری، کافه و رستوران های مختلفی شده اند. از قدم زدن در کنار رودخانه راین و تماشا منظره ها فوق العاده آن در بخش قدیمی شهر کلن لذت ببرید.

3- موزه لودویگ و ریچاردز

اگر از عاشقان هنر هستید، تماشا این دو موزه را در شهر کلن از دست ندهید. این موزه ها در یکی از مدرن ترین ساختمان های شهر قرار دارند که گالری های مختلفی از نقاشی های اروپایی را در خود جای داده اند. در موزه لودویگ می توانید شاهد نقاشی های مدرن و معاصر اروپایی باشید. بعلاوه در بخشی از این موزه، عکس ها و دوربین های متعلق به 1840 میلادی نمایش داده می شوند.

4- تله کابین کلن

تله کابین کلن اولین تله کابین اروپایی است که از بالای رودخانه می گذرد. این تله کابین ها که در سال 1957 میلادی ساخته شدند، یکی از برترین و سرگرم کننده ترین راه های تماشا شهر کلن هستند. می توانید به راحتی به وسیله وسایل حمل و نقل عمومی یا تاکسی به آن ها دسترسی پیدا کنید.

5- باغ وحش کلن

باغ وحش کلن یکی از قدیمی ترین باغ های جانور شناسی آلمان است. در این باغ وحش می توانید زیستگاه های قدیمی جانوران از جمله خانه های سبک آفریقایی فیل ها را ببینید که تاریخ ساختشان به قرن نوزدهم بر می شود. به جزیره گوریل ها و جنگل های بارانی، محفظه نگهداری گربه های بزرگ و آکواریوم بزرگ و متنوع آن سر بزنید.

6- کلیسای سنت گریون

کلیسای سنت گریون متفاوت ترین کلیسای کلن است. این کلیسا در سال 1151 ساخته شد و در آن می توانید نقاشی های دیواری متعلق به قرون وسطی، موزاییک ها و عتیقه جات باستانی را ببینید. علاوه بر این ها، معماری داخلی این کلیسا و استفاده گسترده از رنگ های زنده در آن، از ویژگی های جالب کلیسای سنت گریون است.

منبع: www.planetware.com

منبع: الی گشت
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1993

به "تور ارزان آلمان: جاذبه های معروف شهر کلن آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: جاذبه های معروف شهر کلن آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید