قبل و بعد از بازسازی ساختمان

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خانه ای که امروز با قبل و بعد از بازسازی ساختمان آن آشنا می شوید به سبک ویکتوریایی طراحی و معماری شده و اخیرا به دست یک شرکت طراحی داخلی، نوسازی شده. از ورودی خانه آغاز می کنیم: شیشه رنگی بالای درب ورودی و پنجره های مجاور آن، بازسازی و دوباره نصب شده اند. این شیشه ها نور، بافت و رنگ را وارد خانه می نمایند.

قبل و بعد از بازسازی ساختمان

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در طبقه اصلی خانه، دو اتاق ورودی متصل به هم قرار گرفته است که با نازک کاری سفارشی نوسازی شده اند. در این اتاق ها شاهد اضافه شدن پارکت چوبی از جنس بلوط طوسی روشن و شومینه های سنتی مرمر سفید هستیم که یکی از آن ها دارای اجاق چوب سوز هم می باشد.

قبلا ادامه آشپزخانه بسیار تاریک بود، در انتهای آن یک دیوار رو به باغ قرار داشت که با درب های کشویی تاشو پر شده بود. طراحان تعدادی کروشه فلزی سفارش دادند و آن ها را به سقف بالای جزیره متصل کردند تا 3 چراغ آویز سقفی شیشه ای از آن ها آویزان نموده و آشپزخانه را روشن تر نمایند.

طراحی جدید آشپزخانه، از سبک معاصر کلاسیک و رنگ های لطیف، و فضای زیادی برای انباری و قفسه های مخصوص صبحانه برخوردار است. در این قفسه ها، کتری و دستگاه تست و یک یخچال کوچک مخصوص نوشیدنی قرار داده شده. رویه کابینت اطراف سینک از جنس کامپوزیت بوده و سرامیک های آبی تیره پشت اجاق گاز، به این فضا کمی رنگ و لعاب می دهند و مقایسه قبل و بعد از بازسازی ساختمان را دیدنی می نماید.

تعدادی درب آلومینیومی کشویی تاشو که به رنگ طوسی تیره انتخاب شده اند، جایگزین درب های قدیمی باغ شده و محوطه سرسبز بیرون را به داخل خانه می آورند.

بقیه نقاط خانه هم نوسازی شده اند، مثل حمام عظیمی که در طبقه بالا قرار گرفته است. بعد از تغییر دکوراسیون، یک روشویی عظیم دیواری با کانتر سنگ طبیعی ضخیم و دو سینک به این حمام اضافه شد. دیوارها، پله ها و کف آن با کاشی های عظیم و مات پوشیده شده، و یک وان مستقل تجسمی از جنس کامپوزیت در کنار پنجره قرار گرفته. داخل دوش حمام هم با سرامیک های مستطیلی و باریک پولیش شده که با رنگ های فضا در تضاد هستند دکور شده.

داخل اتاق لباسی که در اتاق خواب اصلی قرار گرفته است، با قفسه و کمدهای سفارشی سرتاسری از جنس چوب بلوط پر شده. به این طریق از همه فضای موجود استفاده شده.

حمام کوچک تر این خانه هم بعد از نوسازی صاحب کفپوش جدید، روشویی دیواری، یک آینه گرد دیواری و یک وان جدید با سَریِ دوش مدل بارانی شده.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 958

به "قبل و بعد از بازسازی ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبل و بعد از بازسازی ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید