واتساپ لغو فوری استوری را در iOS آزمایش می کند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، واتساپ که همواره در تلاش است با ارائه قابلیت های نو به پلتفرم خود رضایت کاربران را جلب کند، قابلیت نوی برای بهبود استوری های خود (با نام استاتوس) را آزمایش می کند. این قابلیت Undo نام دارد که به کاربران اجازه می دهد بلافاصله پس از انتشار استاتوس در واتساپ، آن را لغو کنند و به حالت قبلی بازگردانند.

واتساپ لغو فوری استوری را در iOS آزمایش می کند

براساس گزارش WABetaInfo در نسخه بتای 2.21.240.17 واتساپ، نه تنها هنگام به روزرسانی استاتوس قابلیت ویرایش آن را برای کاربر فراهم شده، بلکه قابلیت نوی برای لغو استاتوس به روزرسانی شده هنگام آپلود کردن آن هم مهیا شده است. واتساپ درباره این موضوع می گوید:

وب سایت WABetaInfo اشاره می کند که این ویژگی از امروز برای برخی از کاربران نسخه بتا واتساپ در دسترس است و در به روزرسانی های آینده برای کاربران بیشتری عرضه خواهد شد. به همین علت یک ماه پیش، واتساپ آزمایش یک ویژگی بتای دیگر را آغاز کرد که به کاربران امکان می دهد به روزرسانی های استاتوس حساب های تجاری خاص را مشاهده کنند. طبق گزارش یک منبع آگاه، کاربران با این قابلیت قادر خواهند بود تا استاتوس های نو یک حساب تجاری را مستقیما در اطلاعات کسب و کار آن مشاهده کنند.

طبق توضیح این وب سایت، پس از اشاره روی عکس پروفایل یک حساب تجاری، می توانید بین مشاهده آن یا به روزرسانی استاتوس یکی را انتخاب کنید. در حال حاضر، کاربران عادی واتساپ فقط می توانند به روز رسانی استاتوس را مشاهده کنند. استاتوس چند سالی می شود که به واتساپ اضافه شده و عملکردی مشابه استوری در اینستاگرام دارد که آن هم از قابلیت معروف اسنپ چت الگو برداری کرده است.

همچنین چند ماهی هم هست که واتساپ مشغول تست قابلیتی است که به کاربران این امکان را می دهد تا از حساب کاربری خود روی چند دستگاه به طور هم زمان استفاده کنند و به ارسال و دریافت پیام بدون نیاز به آنلاین بودن گوشی هوشمندشان ادامه دهند. در نهایت، این قابلیت در آخرین به روزرسانی واتساپ در هر دو نسخه اندروید و iOS به طور رسمی در اختیار عموم کاربران قرار گرفت. پیش از ارائه این قابلیت، نیاز بود تا برای اتصال به حساب کاربری نسخه وب واتساپ از آنلاین بودن گوشی خود اطمینان حاصل کنید.

همچنین طبق آخرین شایعه ها و برآورد ها، قابلیت نو پشتیبانی از کیف پول رمزارزی دیجیتال Novi برای انجام جابجایی مالی بین المللی به زودی در دسترس کاربران این پلتفرم محبوب قرار خواهد گرفت. Novi یکی از نوترین کیف پول های دیجیتالی است که در انتها سال گذشته از طریق متا (فیسبوک) معرفی شد.

این سرویس که استفاده از ارزهای دیجیتال تبادلات مالی در سطح بین المللی را آسان می کند، در حال حاضر در بخش هایی از آمریکا و گواتمالا فعال شده و از ارزی به نام Pax Dollar پشتیبانی می کند که به ازای هر کوین آن یک دلار آمریکا پشتوانه مالی وجود دارد.

با این حساب باید دید در ماه های آینده واتساپ چه قابلیت هایی را برای افزایش رضایت کاربران به پلتفرم خود اضافه می کند. از نظر شما بهترین قابلیت اضافه شده واتساپ در ماه های اخیر کدام است؟

منبع: 9to5mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1925

به "واتساپ لغو فوری استوری را در iOS آزمایش می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ لغو فوری استوری را در iOS آزمایش می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید