آشنایی با کانال های آبی آمستردام هلند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، کانال های آبی آمستردام که به ونیز شمالی لقب گرفته است، نه تنها جذاب هستند، بلکه راهی خوب برای سفر در اطراف شهر و لذت بردن از مناظر این کلان شهر بزرگ اروپایی هستند

آشنایی با کانال های آبی آمستردام هلند

کانال های آمستردام از قرن چهاردهم بخشی از چشم انداز شهر بوده اند. با این حال بیشتر کانال های موجود در طول قرن هفدهم و عصر طلایی ساخته شدند.

houseboats

در آن زمان، مقامات شهر پر رونق تصمیم گرفتند مجموعه ای از سه کانال نیمه گرد هم متحد المرکز در اطراف شهر قدیمی را بسازند، صدها خیابان باریک و کانال های کوچک تر از مرکز پخش شد و 90 جزیره و پل 1، 280 را که همگی در محدوده شهر بودند را ایجاد کردند. کانال ها به مربعی در حومه شهر ختم می شد که اغلب به عنوان پارکینگ مورد استفاده قرار می گرفت، زیرا سال ها بود که خودروها در شهر مجاز نبودند. Canals از طریق قفل از دریای شمال مسدود می شوند،

پل های Prinsengracht

ظاهرا ً اختراع هلندی قرن چهاردهم بود.

بدون شک، کانال ها و پل ها که از آن ها عبور می نمایند، واقعا ً زیبا هستند و شما می خواهید در کنار آن ها چند تن عکس بگیرید. با این حال، ساکنان آمستردام به شما خواهند گفت که کانال ها بسیار بیشتر از یک دستور ls، راه آسانی برای سفر در اطراف شهر هستند. یک سیستم اتوبوس شهری سه مسیر مختلف در سرتاسر شهر را طی می نماید و به افراد محلی اجازه می دهد تا راه آسانی برای رسیدن به محل کار پیدا نمایند.

Prinsengracht

و به بازدیدنمایندگان این فرصت را می دهد که از یک جاذبه به طرف دیگر آب بروند. این کانال ها نیز بخش پر رونق از زیرساخت توریستی آمستردام هستند که در آن بسیاری از مردم محلی برای فعالیت های تفریحی خود در کانال های canals.The در آمستردام فعالیت می نمایند. این کانال ها برای فعالیت های تفریحی، از قایق سواری تا رژه، یک مکان محبوب برای فعالیت های تفریحی فراهم می نمایند. بسیاری از رویداده ای خاص این شهر در آب های این کانال ها برگزار می شوند. در زمستان، مردم محلی بر روی آب های منجمد اسکیت می نمایند و سپس به رستوران محلی می روند تا یک فنجان سنتی از snert - نخود فرنگی داشته باشند که این کانال ها به عنوان خانه برای کسانی عمل می نمایند که انتخاب می نمایند در یکی از این مناطق زندگی نمایند. در سرتاسر شهر تعداد زیادی پیدا می گردد و حتی ممکن است بتواند ترتیب اجاره را بدهد.

Brouwersgracht

یکی برای تعطیلات.

برای حفظ شرایط بهداشتی، این کانال ها سه بار در هفته، زمانی که قفل باز است و آب از دریای شمال جاری می گردد، برافروخته می شوند. با این وجود، مهم است که به یاد داشته باشید که کانال ها به عنوان انبارهای فاضلاب برای بسیاری از houseboats که راه های آبی این شهر را خط می زنند، به کار می رود. به همین دلیل، هرگز یک ایده خوب برای شنا کردن در کانال وجود ندارد، با این حال شما barges را می بینید که به طور مرتب آوار را تمیز می نمایند.

انتشار: 7 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 16

به "آشنایی با کانال های آبی آمستردام هلند" امتیاز دهید

2 کاربر به "آشنایی با کانال های آبی آمستردام هلند" امتیاز داده اند | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با کانال های آبی آمستردام هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید