یلنا چگونه میراث بیوه سیاه را ادامه خواهد داد؟

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، فیلم بیوه سیاه که بین وقایع جنگ داخلی و جنگ ابدیت روایت می گردد، داستان ناتاشا رومانوف را از باقی انتقام جویان جدا می نماید و او را به شبه خانواده کودکی خود پیوند می دهد.

یلنا چگونه میراث بیوه سیاه را ادامه خواهد داد؟

در بوداپست، ناتاشا به یلنا با بازی فلورنس پیو پناه می برد. یلنا خواهر ناتنی اوست که او هم به وسیله اتاق قرمز آموزش دیده بود. ناتاشا برای جبران خصومت گذشته و تسویه حساب با او، برای سرنگونی ژنرال درایکوف و تسک مستر به یلنا یاری می نماید.

بیوه سیاه به نوعی تدارک خداحافظی اسکارلت جوهانسون را می بیند و زمینه را برای شروع داستان آینده یلنا فراهم می نماید. صحنه پس از تیتراژ فیلم به زمان پس از فیلم سرانجام بازی می رود و یلنا را بالای مزار ناتاشا نمایش می دهد و سرشروعی برای حضور یلنا در مجموعه های بعدی مارول و به خصوص سریال هاوک آی است. جولیا لوئیس دریفوس در نقش والنتینا در این صحنه حضور دارد و به یلنا اطلاع می دهد که کلینت بارتون، مسؤول مرگ ناتاشا است.

کوین فایگی در توییتی اظهار داشت که یلنا به روش و سبک و سیاق خود، مشعل میراث ناتاشا را حمل خواهد نمود. رییس استودیو مارول می گوید که یلنا شخصیت خودش خواهد بود و نه فقط یک شبیه سازی از عملکرد جوهانسون. او در متن توییت اش آورده است: من فکر می کنم که یلنا مثل همه ما در طول زندگی خود، یاد و خاطره ناتاشا را به همراه خواهد داشت اما او این کار را به اسم شخصیت خودش و به شیوه خود، انجام می دهد.

در طول فیلم بیو ه سیاه تعیین بود که نگاه این دو شخصیت به زندگی فرق دارد. ناتاشا فیلم را نسبت به خانواده سابق خود، غیر احساسی شروع می نماید، در حالی که یلنا ارتباط عاطفی بیشتر و پویایی پیچیده تری دارد. به همین ترتیب، به نظر می رسد که یلنا زمان بسیار بیشتری را نسبت به ناتاشا در اتاق قرمز گذرانده است، چیزی که مطمئنا دیدگاه آن ها را نسبت به زندگی تغییر می دهد.

در سریال آینده هاوک آی، شاهد حضور بعدی یلنا و رابطه احتمالا خصمانه او با کلینت بارتون خواهیم بود و قطعا شخصیت متفاوت تری از او می بینیم. برای اینکه بفهمیم کلینت از این سریال جان سالم به در خواهد برد یا نه، باید صبر کنیم. او هم لباس و نقش خود را به کیت بیشاپ (هیلی استاینفلد) منتقل می نماید و سریال هاوک آی می تواند آخرین حضور او در مارول باشد. به هر حال، هنوز اسرار زیادی پیرامون کاراکتر یلنا وجود دارد که بعدا کشف خواهد شد.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1733

به "یلنا چگونه میراث بیوه سیاه را ادامه خواهد داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یلنا چگونه میراث بیوه سیاه را ادامه خواهد داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید