آشپزخانه الحاقی با چارچوب های زرد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، آشپزخانه الحاقی به خانه ای متعلق به دو هنرمند.

از استدیو معماری PriceGore خواسته شد که بازسازی و توسعه خانه ای را در Dalston، شرق لندن، به عهده بگیرد که متعلق به دو هنرمند بود.

آشپزخانه الحاقی با چارچوب های زرد

جهت دریافت خدمات اجرای گاردن روف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

آنها خانه را شش سال قبل درحالی که متروکه شده بود خریداری نموده و دو طبقه بالای آن را بازسازی نموده بودند و از طبقه همکف به عنوان استدیو استفاده می کردند. اما با تغییر بعضی شرایط لازم بود که زیرزمین بدون پنجره را به استدیوی دیگری تبدیل نموده و آشپزخانه جدیدی نیز ایجاد نمایند.

معمارها با اضافه کردن یک ورودی شیشه ای در جبهه رو به خیابان، مقدار نورطبیعی در استدیو را افزایش دادند و فضایی الحاقی به رنگ زرد را تبدیل به آشپزخانه کردند، هم چنین پنجره جدیدی در زیرزمین به وجود آوردند و یک ورودی نیز در زیر پله های آشپزخانه ایجادکردند.

آنها قسمت جلویی ساختمان را ویترین نامیدند! (به دلیل اینکه بخش داخلی ساختمان از خیابان دیده می شد) که دارای پنجره هایی بزرگ و دربی دولنگه بود.

از باغچه پشت ساختمان، بوته های بی مصرف و اتاقکی مخروبه حذف شد تا فضای لازم برای آشپزخانه ایجادشود، اما برای دو درختی که در آنجا و حیاط جلویی بود باغچه هایی کوچک با آجر ساخته شد.

برای پوشش کف آشپزخانه از تخته های چوب صنوبر قدیمی استفاده کردند و کابینت ها نیز با مرمت چوب های افرای قدیمی مربوط به کف یک سالن ورزشی ساخته شد.

برای ایجاد تمایز بین ساختمان آجری قدیمی و سازه جدید این چارچوب را زردرنگ کردند.

منبع: dezeen

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 661

به "آشپزخانه الحاقی با چارچوب های زرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشپزخانه الحاقی با چارچوب های زرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید