تور سیشل: از جزایر بهشتی سیشل چه می دانید؟

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، شاید تابحال فکر می کردید این جزایر در آفریقای جنوبی است اما اشتباه می کنید.جزایر سیشل در شرق آفریقا قرار دارند و آنقدر زیبایی بی حد و حصری دارند که حتی خود آفریقایی ها آن را بهشت آفریقا می نامند.

تور سیشل: از جزایر بهشتی سیشل چه می دانید؟

برای دیدن بهشت روی زمین، با تور سیشل از زیباترین جزیره دنیا دیدن کنید و سفری همچون ماه عسل را تجربه کنید..

سیشل در واقع مجموعه ای از جزایر است که حتی پس از گذشت سالها همچنان دست نخورده به جای مانده اند و شاید علت گران بودن و بالا بودن هزینه ها در این جزیره هم همین باشد. در اینجا قصد معرفی کامل این جزیره را داریم. با خبرنگاران همراه باشید:

مختصری از سیشل

سیشل در ساحل شرقی قاره آفریقا قرار گرفته است و یکی از ایده آل ترین مقاصد سفر برای افرادی است که دوست دارند جایی متفاوت را ببینند و تجربه های متفاوت را کسب نمایند.

جزیره سیشل همانطور که گفته شد به علت بکر بودنش جای گرانی است که بسیاری از افراد حاضرند هزینه لازم را بپردازند اما برای یکبار هم که شده از این جزیره تماشا نمایند. اگر شما هم از این دسته از افراد هستید، سیشل جایی است که در اولین فرصت باید ببینید.

برترین زمان سفر به سیشل

خوشبختانه سیشل دارای آب و هوای گرم واستوایی است و به همین علت همه مواقع سال، وقت خوبی برای سفر به این جزایر است. اما اگر بخواهید در تمام فعالیت های آبی و ورزش های تفریحی آبی آن شرکت کنید، در زیر لیستی از برترین تفریحات دریایی که در این جزیره می توانید انجام دهید و برترین زمان برای انجام آنها را می توانید بینید:

قایقرانی : تمام سال

غواصی: تمام سال- اما ماه های آپریل و می و اکتبر و نوامبر برترین زمان برای غواصی هستند

موچ سواری: ماه می- سپتامبر

تماشا پرنده ها: آپریل- اکتبر

معروفترین جزایر سیشل

سیشل از 115 جزیره زیبا تشکیل شده است. اگرچه هر کدام از این جزایر زیبا هستند و هر کدام جذابیت خاص خود را دارند اما زیبایی برخی از این جزایر خیره نماینده است. در پایین فرستی از برترین و معروفترین جزایر سیشل را می توانید ببینید:

  1. Mahé Island

بزرگترین و معروفترین جزیره سیشل است که منظره بسیار زیبایی شامل کوه های بلند؛ جنگل های انبوه، حیات دریایی و جانوری فوق العاده دارد. این جزیره دارای 65 ساحل است. مرکزاین جزیره شهر معروف ویکتوریا است که یکی از کوچکترین مرکزهای شهری جهان هم به شمار می آید.

2- La Digue Isand

این جزیره به علت وجود سنگ های گرانیتی بسیار زیبا که مانند نگینی زینت بخش سواحل هستند معروف است. این جزیره دارای اقامتگاه های بومی به سبک آفریقایی است و روش های حمل و نقل سنتی در این جزیره، باعث محبوب شدن آن در بین جهانگرد ها شده است.

جزیره لا دیگوئه، جای بسیار آرام و خارق العاده ای برای تمدد اعصاب و رهایی از استرس است.

  1. Cousine Island

این جزیره به عنوان خانه تعدادی از گونه های در حال انقراض گیاهی و جانوری شناخته شده است که شامل چکاوک شانه به سر، لاک پشت منقار دار، کبوتر دریایی دم باریک و فاخته ی سیشلی می گردد. اگر طبیعت دوست باشید، فرصت بازدید از این جزیره را نباید از دست بدهید.

منبع: traveltriangle.com

منبع: الی گشت
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1953

به "تور سیشل: از جزایر بهشتی سیشل چه می دانید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سیشل: از جزایر بهشتی سیشل چه می دانید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید