بالاترین تنوع SSDهای اکسترنال را فقط از آونگ بخواهید

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، SSDهای اکسترنال بسیار سریع تر، سبک تر و کوچک تر از هارد دیسک های اکسترنال هستند و همین مزایا باعث شده یک انتخاب عالی برای انتقال و جابجایی فایل های حجیم باشند. اما چه کسانی به SSD اکسترنال احتیاج دارند و کدام برند معتبر بازار، تنوع بالا و گارانتی قابل اعتمادی در این زمینه ارائه می دهد؟

بالاترین تنوع SSDهای اکسترنال را فقط از آونگ بخواهید

در SSD های اکسترنال خبری از قطعات مکانیکی نیست و همین ویژگی باعث شده این قطعات بسیار سبک، کوچک، کم مصرف و البته سریع تر از برادران بزرگتر خود در خانواده هاردهای اکسترنال باشند. سرعت انتقال فایل ها از یک SSD اکسترنال می تواند ده ها برابر بیشتر از یک هارد دیسک اکسترنال باشد و با استفاده از آنها فایل ها در کسری از زمان جابجا می شوند.

به طور خلاصه می توان مزایای زیر را برای SSD های اکسترنال برشمرد:

  • ابعاد کوچک و وزن ناچیز
  • مقاومت بسیار بیشتر در برابر ضربه
  • نداشتن لرزش و نویز صوتی
  • مصرف انرژی و گرمای ناچیز
  • سرعت بسیار بالا
  • آسیب پذیر کمتر و سهولت بیشتر حمل و استفاده

با در نظر گرفتن مزایای فوق می توان گفت که SSD های اکسترنال جایگزین عالی برای هارد دیسک اکسترنال هستند و بسیاری از افراد به این فناوری نو روی آورده اند. در حالی که بعضی از افراد هم با تهیه یک باکس 2.5 اینچی و یک SSD، خود اقدام به ساخت SSD اکسترنال می نمایند، اما محصول دست ساز در این شرایط به علت عدم رعایت استانداردهای طراحی و ساخت، تقریباً هیچ گاه به پای SSD های اکسترنال ساخت برندهای معتبر و بزرگ نمی رسند.

SSD های اکسترنال ساخت برندهای معتبر چون ای دیتا دارای طراحی اصولی، قاب محکم و مقاوم، سرعت بالا، کابل انتقال داده باکیفیت، کانکتور بادوام و مزایای بسیاری هستند. خوشبختانه تنوع آنقدر زیاد است که با هر بودجه و انتظاراتی می توان یک مدل خوب را در بین گزینه های ارائه شده به وسیله این شرکت پیدا کرد.

شرکتADATA یکی از بازیگران حرفه ای و معروف ترین برندهای هارد دیسک اکسترنال در سراسر جهان است که محصولاتی با آخرین استانداردها و کیفیت قابل اتکا فراوری می نماید. این کمپانی در مورد حافظه اکسترنال بسیار سخت گیر است و محصولات آن از دوام، کیفیت، مقاومت و طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند. برای نمونه هیچ گاه دوام کانکتور، کابل یا قاب SSD های اکسترنال متفرقه و دست ساز به پای محصولات ADATA نمی رسد و ممکن است محصولات متفرقه به علت عدم اطمینان از اصالت و کیفیت مورد احتیاج قطعات مورد استفاده، نیمه عمر موثر و کارآمد بسیار پایین تری داشته باشند. از همین رو انتخاب یک SSD اکسترنال مطمئن و قابل اعتماد که بتوانید فایل های خود را به آن بسپارید، بسیار حائز اهمیت است.

کیفیت و مقاومت حافظه های اکسترنال ADATA بی احتیاج از شرح است و طی سال ها حضور در بازارهای جهانی و ایران، به خوبی امتحان خود را پس داده است. بنابراین بدون شرح بیشتر سراغ معرفی SSD های اکسترنال ای دیتا می رویم. چه یک SSD اکسترنال زیبا با نورپردازی RGB بخواهید چه یک SSD اکسترنال کوچک و سریع، تنوع بالای محصولات ای دیتا به خوبی قادر به برآورده کردن انتظارات شما است.

SSD اکسترنال ADATA مناسب برای گیمرها

در صورتی که گیمر هستید و یک SSD زیبا و پرسرعت برای نصب و جابجایی بازی ها یا استفاده با ایکس باکس سری اس و ایکس می خواهید، یک انتخاب بی نظیر است. این اس اس دی زیبا از طراحی شکیل با نورپردازی RGB و سرعت خواندن و نوشتن خیره نماینده برخوردار است که به 2000 مگابایت در ثانیه می رسد.

نه تنها SE900G از طراحی زیبا و درگاه پرسرعت USB 3.2 Gen2 x2 با پهنای باند 20 گیگابیت در ثانیه بهره می برد، بلکه بخش اعظم نمای جلویی قاب آن به نورپردازی RGB مجهز شده تا ظاهر منحصر به فرد و تماشایی را به سبک شما اضافه کند.

این اس اس دی اکسترنال زیبا که با تمامی سیستم عامل های رایج و کنسول های بازی سازگاری کامل دارد، تا 25 برابر سریع تر از یک هارد دیسک مکانیکی است و می توانید یک فیلم 4K ده گیگابایتی را ظرف تنها چند ثانیه کپی کنید SSD .اکسترنال ای دیتا مدل SE900G در ظرفیت های 512 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت قابل تهیه است.

گزینه دیگر گیمرها می تواند SE770G باشد. این اس اس دی اکسترنال رده بالا نیز از طراحی چشم نواز با نورپردازی RGB تماشایی و درگاه USB3.2 Gen 2 Type-C برخوردار است که بیشینه سرعت خواندن و نوشتن آن به ترتیب به 1000 و 800 مگابایت در ثانیه می رسد.

اس اس دی های اکسترنال برای حرفه ای ها

ممکن است سرعت زیاد و طراحی جمع و جور در کنار مقاومت بالا، اولویت های شما در انتخاب اس اس دی اکسترنال باشد. در این صورت می توانید سراغ Elite SE880 و SC680 بروید.

SC680 با وزن تنها 35 گرم و ضخامت 10 میلی متر، سرعت خواندن و نوشتن تا 530 و 460 مگابایت در ثانیه را در اختیار شما قرار می دهد. این اس اس دی اکسترنال کوچک و سبک به راحتی در جیب لباس یا کیف شما جای می گیرد و سرعت بالا و آسودگی را به ارمغان می آورد. این مدل در دو ظرفیت 240 و 480 گیگابایت قابل تهیه است.

سری ای دیتا تنها 31 گرم وزن دارد و از طراحی بسیار جمع و جور بهره می برد که حمل آن را در هر شرایطی ممکن می نماید. شما با این اس اس دی کوچک و مقاوم می توانید همواره تا 2 ترابایت حافظه ذخیره سازی پرسرعت را همراه خود داشته باشید و از سرعت تا 2000 مگابایت در ثانیه در جابجایی فایل ها لذت ببرید. این SSD اکسترنال جمع و جور تنها کمی از کیس یک ایرپاد بزرگ تر است!

SSD اکسترنال جان سخت و مقاوم

اگر دنبال یک SSD اکسترنال مقاوم و جان سخت با استاندارد نظامی می گشت که تا سر حد مرگ دوام بیاورد و از فایل های شما محافظت کند، بی رقیب است. این اس اس دی اکسترنال ساخت ای دیتا از قاب ضد ضربه بهره می برد که با استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6 آمریکا سازگاری دارد.

SD600Q با وزن 60 گرم و طراحی بسیار جمع و جور خود، سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب تا 440 و 430 مگابایت در ثانیه را برای انتقال سریع فایل ها فراهم می نماید. این محصول با تمامی سیستم عامل های دسکتاپ و اندروید در کنار کنسول های بازی سازگار است.

شما می توانید SSD ضد ضربه و مقاوم SD600Q ای دیتا را در سه رنگ مختلف و ظرفیت های 240، 480 و 960 گیگابایت تهیه کنید.

حرف آخر

آونگ متنوع ترین SSD های اکسترنال بازار ایران را از برند معتبر ADATA تأمین نموده و آنها را بین 3 تا 5 سال ضمانت می نماید تا با هر بودجه ای و برای هر سلیقه ای، یک مدل مناسب وجود داشته باشد. ADATA هم از معتبرترین نام های صنعت حافظه های اکسترنال است.

شما می توانید SSD های اکسترنال ADATA را با گارانتی خوش نام آونگ تهیه کنید.

منبع: شبکه چی
انتشار: 14 شهریور 1402 بروزرسانی: 14 شهریور 1402 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2288

به "بالاترین تنوع SSDهای اکسترنال را فقط از آونگ بخواهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالاترین تنوع SSDهای اکسترنال را فقط از آونگ بخواهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید