برترین هتل های استانبول

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، در این سال ها هتل های مجلل و پر زرق و برق یا ساده و شیک در استانبول، به یکی از بخش های جدانشدنی شهر تبدیل شده اند. ساختمان های بلند و کوتاهی که مهمانان زیادی از سرتاسر جهان برای اقامت به آن ها می روند و به محض ورود، به جهانی دیگری قدم می گذارند. تعداد هتل های خوب استانبول کم نیستند و انتخاب از میانشان هم کار چندان راحتی نیست. اما فهرست زیر، هتل هایی هستند که در چند سال گذشته نمره خوبی در ارائه خدمات و امکانات به مسافران و گردشگران ترکیه گرفته اند.

برترین هتل های استانبول

هتل فورسیزن بسفروس - Four Seasons Hotel Istanbul At The Bosphorus

اقامت در عمارت عثمانی به قدمت قرن 19 با چشم اندازی بی نظیر تنگه بسفر، رویایی به نظر می رسد. دقیقا در همان نقطه استانبول که دو قاره آسیا و اروپا بهم رسیده اند، هتل فور سیزن با اتاق هایی در ساختمان قدیمی و تازه برای پذیرایی از مهمانانش آماده است. این هتل 5 ستاره همه چیز تمام، فاصله زیادی تا مرکز شهر ندارد اما سکوت و آرامش خاصش، اقامت را دلچسب تر می نماید. در استخر روباز هتل می توانید شنا کنید، برای خرید به مغازه هتل سر بزنید، یا با رفتن به سالن بدنسازی آن ورزشتان را در زمان سفر هم ترک نکنید. در رستوران هتل فورسیزن بسفروس، به چشیدن غذاهای مدیترانه ای و کباب های تازه گریل شده بنشینید و از موسیقی زنده و معاشرت با همسفرانتان لذت ببرید.

هتل سنت رجیس - The St. Regis Istanbul

یکی از مدرن ترین هتل های استانبول، بی شک هتل سنت رجیس است. قرار گرفته در منطقه مد استانبول، امکانات و خدمات لوکسش را به گردشگران عرضه می نماید و از لحظه ورود تا انتها اقامت در هتل برترین خدمات را فراهم می نمایند. در همان بدو ورود به هتل، فضای هنری و طراحی شیک لابی چشمتان را می گیرد و در یکی از 118 اتاق هتل می توانید برترین اقامتتان در استانبول را سپری کنید. رستوران هتل هم از غذاهای آسیایی تا ایتالیایی را برایتان سرو می نماید و اسپا و سالن بدنسازی هم برای استفاده شما قابل دسترس است. از هتل سنت رجیس تا مهم ترین اماکن دیدنی و تاریخی و بازار استانبول، 6 کیلومتر مسافت است و پرسنل با کمال میل اطلاعات لازم درباره شهر را در اختیارتان قرار می دهند.

هتل رافائل - Raffles Istanbul

هتل رافائل همان زرق و برق بین هتل های استانبول است که گفتیم. از طراحی دلنشین داخل هتل و اتاق ها تا ویوی بسفر، حال و هوایی آرام و راحت را ایجاد نموده و به صورت شبانه روزی از خدمات روم سرویس این هتل 5 ستاره بهره مند خواهید شد. رستوران هتل بخاطر غذاهای آسیایی و سوشی هایش معروف است و به کافه های متنوع نزدیک هستید. در چند قدمی هتل رافائل، مرکز Zorlu قرار گرفته که مرکز خریدی لوکس با چند سالن سینماست و برنامه های مختلف را هم در سفرتان می توانید ببینید.

دیدنی های استانبول

هتل چیراگان پالاس کمپینسکی - Ciragan Palace Kempinski

موقعیت قرارگیری هتل چیراگان پالاس و عمارت قدیمی مربوط به دوران عثمانی، چیزیست که آن را از هتل های استانبول مجزا می نماید. برای کسانی که در پی لوکس ترین اقامت و ویژه ترین خدمات رفاهی اند، این هتل پیشنهاد می گردد. از استخر روباز هتل که در فصل سرما هم با آب گرم می توانید به داخلش بروید، تا ماساژ و حمام برای مسافران آماده و مهیاست. بسته به ترجیح خودتان در ساختمان قدیمی یا تازه هتل 5 ستاره چیراگان می توانید اقامت و به صرف غذای ترکی، فرانسوی، یا آسیایی سری به رستوران بزنید.

هتل فرمونت کواسار - Fairmont Quasar Istanbul

هتل فرمونت شعبه های زیادی در این شهر دارد و شعبه کواسار، بخاطر موقعیت مکانی اش، برترین گزینه برای اقامت های کاری یا خانوادگی در بین هتل های استانبول است. اقامت در یکی از 209 اتاق هتل، با پنجره های بزرگ و نورگیر که چشم اندازی خیره نماینده از استانبول دارند، سفرتان را خاص و ویژه می نماید. رستوران هتل غذاهای اصیل و خوش طعم ترکی را برایتان طبخ می نماید و برای خستگی در کردن سری به استخر یا حمام سنتی هتل می توانید بزنید. اتاق جلسات هم یکی از امکانات این هتل 5 ستاره است و خدمات روم سرویس در هر ساعتی از شبانه روز برایتان فراهم خواهد بود.

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 23 آذر 1401 بروزرسانی: 23 آذر 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2176

به "برترین هتل های استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید