ترامپ سفرها از اروپا به آمریکا را برای یک ماه متوقف کرد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، رئیس جمهور آمریکا برای مقابله با گسترش ویروس کرونا، مسافرت ها از اروپا به آمریکا را برای یک دوره 30 روزه متوقف کرد.

ترامپ سفرها از اروپا به آمریکا را برای یک ماه متوقف کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رئیس جمهور آمریکا که دولتش به اهمال در مقابله با ویروس جدید کرونا متهم است، بامداد پنجشنبه در سخنانی که در کاخ سفید ایراد شد، مدعی شد که کشورش با سرعت در حال مقابله با ویروس کرونا است و بهترین تیم را برای این کار در اختیار دارد.

وی همچنین در این سخنرانی اتحادیه اروپا را متهم کرد که با محدود نکردن پروازها از چین، منجر به گسترش ویروس کرونا شده است.

وی به توصیه های بهداشتی نیز پرداخت و ضمن توصیه به دریافت جلوی دهان هنگام سرفه، از کسانی که حالشان خوب نیست خواست تا در خانه بمانند. به گفته او اکثریت جامعه آمریکا از این بیماری در امانند و افراد با سن بالا در خطر قرار دارند.

رئیس جمهور آمریکا همچنین مسافرت از اروپا به آمریکا را برای یک دوره سی روزه متوقف کرد. این محدودیت از نیمه شب جمعه آغاز خواهد شد. وی با این حال مسافرت از انگلیس به آمریکا را از این قاعده مستثنی کرده است.

به گفته ترامپ، آمریکا قبلا در خصوص چین چنین محدودیتی را اعمال کرده و اکنون باید همین کار را در خصوص اروپا نیز صورت دهد.

در حالی که آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از هزار نفر فراتر رفته و بازارهای سرمایه در این کشور شاهد بیشترین افت پس از بحران اقتصادی 2008 هستند، رئیس جمهور آمریکا از کنگره خواست تا قوانین معافیت اقتصادیاتی برای شرکت ها درنظر بگیرد.

وی با این حال سعی کرد تاکید کند که اقتصاد آمریکا در اثر کرونا با بحران روبرو نخواهد شد. او گفت: این یک بحران اقتصادی نیست بلکه شرایطی موقت است که ما بر آن غلبه خواهیم کرد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین از اختصاص بیش از هشت میلیارد دلار به مبارزه با بیماری ناشی از ویروس کرونا خبر داد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 874

به "ترامپ سفرها از اروپا به آمریکا را برای یک ماه متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ سفرها از اروپا به آمریکا را برای یک ماه متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید