تست آلفای Delta Force: Hawk Ops ماه آینده برگزار می گردد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، طبق اعلام سازنده (TiMi Studio Group) و ناشر (Level Infinite) بازی Delta Force: Hawk Ops، تست آلفای بازی در ماه جولای به صورت جهانی به وسیله پلتفرم استیم در دسترس خواهد بود. آن ها بعلاوه اعلام کردند پلی تست های بعدی محدوده گسترده تری از سیستم و پلتفرم ها را شامل می گردد.

تست آلفای Delta Force: Hawk Ops ماه آینده برگزار می گردد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید

بازی Delta Force: Hawk Ops دارای انواع حالت های تک نفره و چندنفره است که در دو بازه زمانی متفاوت اتفاق می افتند. کمپین داستانی بازی Black Hawk Down نام دارد و در سال 1993 روایت می گردد؛ جایی که شما کنترل یک اپراتور ماهر دلتا فورس را به دست می گیرید. طبق گفته سازندگان، بلک هاوک داون با استفاده از جدیدترین فناوری های گرافیکی موتور آنریل انجین طراحی شده است. در حالت دیگر بازی، بازیکن به آینده و به طور دقیق به سال 2035 سفر خواهد نمود. در این بازه زمانی شما در نقش یکی از اعضای G.T.I (سازمانی که به وسیله اپراتورهای سابق دلتا تاسیس شده و در پی حفظ صلح است) قرار می گیرید و ماموریت دارید تا منطقه مرموزِ Ahsarah را تحت نظر بگیرید و به آنالیز فعالیت های غیرقانونی شرکت Haavk بپردازید. گیمر در این بخش باید با تیم های حریف هم مقابله کند و با پیشی گرفتن از آن ها ماموریتش را به سرانجام برساند.

شما باید در این عنوان از ابزارهای جنگی به صورت هوشمندانه بهره ببرید و با طراحی استراتژی های گول زننده و همین طور همکاری نزدیک با هم تیمی های تان ماموریت خود را به برترین روش ممکن تکمیل کنید.

از دیگر نکات و ویژگی های این بازی می توان به وجود کراس-پراگرشن (cross-progression) در آن اشاره نمود. بدین صورت که گیمر می تواند پیشرفت خود در بازی را بین پلتفرم های مختلفی که با آن ها بازی می نماید، به اشتراک بگذارد. سفارشی سازی اسلحه ها و وسایل نقلیه در بازی امکان پذیر است و از سوی دیگر سازندگان وعده داده اند که سیستم آنتی چیت و ضدتقلب کارآمدی را در Delta Force: Hawk Ops قرار داده اند و از همین رو قادر هستند فعالیت های مشکوک را پیگیری و متقلب ها را به راحتی بن نمایند.

بازی Delta Force: Hawk Ops در تاریخ نامشخصی از سال 2024 میلادی برای کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 خرداد 1403 بروزرسانی: 26 خرداد 1403 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2311

به "تست آلفای Delta Force: Hawk Ops ماه آینده برگزار می گردد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست آلفای Delta Force: Hawk Ops ماه آینده برگزار می گردد؛ تریلر گیم پلی آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید