قیمت اشتراک PlayStation Now نصف شد

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، هزینه اشتراک ماهانه سرویس استریم PlayStation Now پنجاه درصد کاهش یافت. طبق اعلام سونی، هزینه اشتراک ماهانه از 20 دلار به 10 دلار، اشتراک سه ماهه، با کاهشی 20 دلاری، 25 دلار، و اشتراک سالانه 60 دلار (نسبت به هزینه 100 دلاری قبلی) خواهد بود. در بیانه سونی چنین آمده است:

قیمت اشتراک PlayStation Now نصف شد

از امروز، PS Now با قیمتهای رقابتی تر، و قابل قیاس با سایر سرویس های استریم بازار، ارائه خواهد شد. مشتریان فعلی هم قیمتهای جدید را در صورت حساب بعدی خود مشاهده خواهند کرد.

علاوه بر این کاهش قیمت، سونی بازی های بلاک باستر نسبتا جدیدی را هم به این سرویس اضافه خواهد کرد. در حال حاضر، سرویس PS Now کتابخانه ای مشتمل بر 800 بازی کنسول های پلی استیشن 2، 3، و 4 را شامل می گردد؛ ولی این بازی ها عموما عناوینی قدیمی هستند. امروز اما، چهار بازی بزرگ به این سرویس اضافه شد که عبارتند از: Grand Theft Auto V، God of War، Uncharted 4، و Infamous: Second Son. این بازی ها قرار است تا دوم ژانویه سال 2020 در دسترس مشترکین باشد. مطابق گفته سونی در هر ماه، مجموعه جدیدی از بازی های بزرگ به این سرویس اضافه می گردد، که برای مدت محدودی در دسترس خواهد بود. سرویس PS Now در حال حاضر از استریم روی کنسول پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی پشتیبانی می نماید، و تعدادی از این بازی ها را هم می توان روی پلی استیشن 4 دانلود کرد.

این قیمتها و محتوای جدید، ارزش رقابتی سرویس PlayStation Now را در قیاس با رقبا، بالاتر می برد. در مقایسه، سرویس Xbox Game Pass مایکروسافت، ماهانه 10 دلار هزینه برمی دارد (15 دلار اگر بخواهید کامپیوتر شخصی خود را هم به آن اضافه کنید)، و این سرویس بازی های بزرگ و انحصاری مایکروسافت را هم در زمان انتشار شامل می گردد. به تازگی سرویس Apple Arcade هم به این بازار وارد شده است، که به ازای ماهی 5 دلار، اجازه دسترسی به بیش از 70 بازی را روی دستگاههای آیفون، آیپد، تلویزیونهای مبتنی بر اپل، و کامپیوترهای مک اینتاش می دهد. یوبی سافت هم اخیرا از سرویس UPlay Plus خود پرده برداشت، که به ازای هزینه اشتراک ماهیانه 15 دلاری، دسترسی مشتریان را به روی بیش از 100 بازی این شرکت، فراهم می آورد. پیشنهادات جدید الکترونیک آرتز و گوگل هم در شرایطی در راه است، که باید انتظار حضور قدرتمند و غریب الوقوع xCloud - سرویس استریم بازی مایکروسافت - را داشته باشیم.

می توانید در ادامه تیزر جدیدی که سونی برای سرویس PlayStation Now منتشر کرده است را ببینید.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 436

به "قیمت اشتراک PlayStation Now نصف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت اشتراک PlayStation Now نصف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید