تعامل سینمایی ایران و نیجریه

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خبرگزاری خبرنگاران-رایزن فرهنگی کشورمان در دیدار رئیس انجمن فیلمسازان آروای نیجریه تأکید کرد: تعامل رسانه ای ایران و نیجریه به شناخت مردم دو کشور کمک می کند.

تعامل سینمایی ایران و نیجریه

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مجید کامرانی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه با واش وزیری رئیس انجمن فیلمسازان آروای نیجریه در در محل این انجمن دیدار و گفتگو کرد.

کامرانی، از زبان هوسائی به عنوان زبان بیشتر مسلمانان این کشور یاد کرد و آن را فرصت بسیار مناسب برای مبادله افکار و اندیشه دو ملت بزرگ و مسلمان دانست.

وی با تأکید بر تعامل رسانه ای برای معرفی و شناخت ظرفیت های ایران و نیجریه، خواستار همکاری جدی در تولید و پخش فیلم و سریال در شبکه های دو کشور شد.

برگزاری هفته فیلم، نشست های مشترک تخصصی با اصحاب فیلم و رسانه و همچنین حضور در جشنواره بین المللی فیلم در ایران از طریق این انجمن نیز از دیگر برنامه های پیشنهادی رایزن فرهنگی کشورمان در این دیدار بود.

رئیس انجمن فیلمسازان آروای نیجریه آمادگی این انجمن را برای همکاری بیشتر با رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه بیان نمود و گفت: در عصر حاضر نقش رسانه ها در تحولات جهانی مهم و تأثیرگذار است، در این میان تعامل بین رسانه های دو کشور اهمیت ویژه ای دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2060

به "تعامل سینمایی ایران و نیجریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعامل سینمایی ایران و نیجریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید