جزئیاتی تازه از گوشی پیکسل 4 XL افشا شد ، از 2 دوربین پشتی تا حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، گوشی پیکسل XL 4 یکی از گوشی های هوشمندی است که شرکت گوگل انتظار دارد با فروش قابل قبولی رو به رو گردد. با این وجود، تا کنون اطلاعات چندانی در خصوص گوشی مذکور رونمایی نشده بود و اکنون تصاویر و جزئیاتی نو از این محصول معرفی شده است.

جزئیاتی تازه از گوشی پیکسل 4 XL افشا شد ، از 2 دوربین پشتی تا حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تصاویری نو از گوشی پیکسل افشا شده که نشان می دهد این گوشی دارای دو دوربین عقب است.

نگاهی سریع به تصاویر فاش شده از این گوشی هوشمند نشان می دهد که این گوشی هوشمند به حسگر اثر انگشت مجهز است و ممکن است حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش نیز وجود داشته باشد. همه نسخه های پیکسل تا به امروز دارای یک دوربین عقب بوده اند، با این حال، شایعه شده است که مدل بعدی پیکسل XL دو دوربین دریافت خواهد نمود.

درواقع بر اساس یک عکس منتشر شده در سایت SlashLeaks پیکسل 4 XL به جای یک دوربین در پشت دو دوربین خواهد داشت . به طور کلی گوگل تنها یک دوربین عقب در هر مدل پیکسل بزرگ و کوچک داشته است. این شرکت با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای ایجاد عکس هایی که رقیب گوشی ها با دو دوربین عقب مانند آیفون XS و یا سه دوربین عقب مانند هواوی P20 Pro است، وارد رقابت شده است. دوربین دوم می تواند برای چیزی غیر از عکسبرداری مانند واقعیت افزوده استفاده گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2178

به "جزئیاتی تازه از گوشی پیکسل 4 XL افشا شد ، از 2 دوربین پشتی تا حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی تازه از گوشی پیکسل 4 XL افشا شد ، از 2 دوربین پشتی تا حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید