خرید بهترین اسکوتر برقی 2020 قیمت 10 اسکوتر پرفروش

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، اسکوتر ها از جمله اسباب بازی های ورزشی به شمار میروند که از بچه ها خردسال تا بزرگسالان را درگیر خودش کرده است. خرید اسکوتر چه بصورت اسکوتر ساده چه بصورت اسکوتر برقی و شناخت بهترین اسکوترها 2020 و قیمت خرید اسکوتر، به یک از دغدغه خانواده ها برای بچه های خود تبدیل شده است. ما در این مقاله قصد داریم 10 اسکوتر برقی پرفروش درسال 2020 را به شما معرفی کنیم .

خرید بهترین اسکوتر برقی 2020 قیمت 10 اسکوتر پرفروش

مزایای خرید بهترین اسکوترهای برقی سال 2020

اسکوترهای برقی مزایا و کاربرد های فراوانی دارند. آنها طراحی منحصر به فرد و متفاوتی دارند تا بتوانند خواسته کاربران اسکوترهای برقی را فراهم کنند. از آنجا که شرکت های مختلف اسکوتر برقی تولید می کنند، داشتن ایده کلی در مورد این اسکوتر ها قبل از خرید نهایی، بسیار مهم و با اهمیت است.

ما بر اساس نظرات مشتریان و منتقدان مختلف، این مطلب را درباره کاربرد و مزایا و ویژگی های اسکوترهای برقی برای شما کاربران تولید کرده ایم.

مشاهده قیمت و خرید

چرا اسکوتر برقی بهترین حالت حمل و نقل جایگزین است؟

نیازی به گفتن این نیست که اسکوترهای برقی ارزان تر از دیگر وسایل نقلیه هستند. به دلیل اینکه این اسکوتر ها با باتری کار می کنند دیگر نیازی به مصرف بی رویه سوخت های فسیلی ندارید و می توانید با شارژ کردن باتری اسکوتر ساعت ها با آن کار کنید و حمل و نقل را انجام دهید.

آیا اسکوتر برقی نیازی به دریافت مجوز دارد؟

اسکوتر های برقی نسبت به دوچرخه های سواری سرعت کمتری دارند. بنابراین هیچ مجوز و شرایط خاصی برای استفاده از اسکوترهای برقی وجود ندارد. حتی بچه ها هم می توانند از آن استفاده کنند.

آیا اسکوتر برقی قابل حمل می باشد؟

البته همه آنها قابل حمل نیستند، اما بیشتر اسکوترهای برقی قابل حمل هستند. اگر مسئله ای در زمینه موتور، زنجیر یا لاستیک وجود داشته باشد، اسکوتر برقی را می توانید به گاراژ برگردانید و بعد می توانید مسائل فنی اسکوتر برقی را برطرف کنید.

ایمن بودن اسکوتر برقی چگونه است؟

بیشترا بچه ها و نوجوانان از اسکوتر های برقی استفاده می کنند، برای همین اسکوترهای برقی از ایمنی بالایی برخوردار هستند و اسکوترهای مختلف ویژگی های ایمنی متفاوتی دارند. به عنوان مثال اسکوترهای مخصوص بچه ها دارای ترمز و کنترل شتاب دستی نیز می باشد. برخی از اسکوتر ها نیز چراغ جلو و چراغ خطر دارند.

راحتی در استفاده اسکوترهای برقی چگونه است؟

در حالی که بچه ها دوست دارند اسکوتر برقی را در حالت ایستاده سوار شوند اما اسکوتر هایی هم وجود که در حالت نشستنی ارائه می شوند. علاوه بر این دسته هایی دارند که می توان برای راحتی در حرکت های سریع آن ها را گرفت.

آیا اسکوتر برقی سازگار با محیط زیست است؟

اسکوترهای برقی دارای موتورهای کاملا الکترونیکی هستند که با برق کار میکنند و هیچ آلاینده ای را وارد هوا نمی کنند. این اسکوترهای بدون سرو صدا هستند و مزاحم افراد نمی شود.

نگهداری اسکوتر برقی آسان است؟

از آنجا که این اسکوتر های برقی برای بچه ها ساخته شده است از بدنه ای با دوام برخوردارند. طراحی بسیار ساده ای دارند و شما فقط نیاز به نگه داشتن میلگردها، صفحه و ترمزها دارید. در بیشتر اسکوتر های برقی مخصوص بچه ها از لاستیک های جلوی پنوماتیک برای به حداقل رساندن خسارات وارد بر چرخ ها استفاده می شود.

آیا پارک کردن اسکوتر برقی آسان است؟

این اسکوترهای برقی به دلیل اینکه کم حجم هستن و اندازه کوچکی دارند میتوانند در فضای بسیار کم پارک شوند. برای همین اصلا نباید نگران پارک کردن اسکوتر خود باشید. از طرفی می توانید اسکوتر خودتان را حمل کنید.

مشاهده قیمت و خرید

آیا اسکوتر برقی را میتوان وسیله ای برای سرگرمی افراد نامید؟

بچه های بالای 10 سال دوست دارد به تنهایی بیرون بروند و بازی کنند. در اینجا اسکوترهای برقی یک وسیله نقیله عالی برای آنها به حساب می آید. می توانند با اسکوتر برقی خود تفریح امن و خوبی داشته باشند.

آیا میتوان از اسکوتر برقی بدون باتری استفاده کنید ؟

شما می توانید به راحتی بدون باتری هم از اسکوتر استفاده کنید و اگر اسکوترهای سبکتری هم انتخاب کنید برای بچه ها بهتر است چون همیشه بچه ها اسکوتر های برقی را شارژ نمی کنند.

مسئله زمان در استفاده از اسکوتر برقی چگونه است ؟

در شهر های شلوغ، مسئله زمان بسیار مهم است و این وسایل نقلیه می توانند کمک شایانی را به افراد پرمشغله کنند که هم زمان کمتری را مصرف کنند و هم پایشان خسته نشود. این اسکوترهای برقی قابل حمل هستند و هر جا در پاساژ، بانک، ادارات و غیره می توانید قابل استفاده هستند. برای کوتاه کردن راستا خود تا مترو یا پارک ها می توانید اول اسکوترها را شارژ کنید و بعد با خیال آسوده با آنها تا پارک و مترو بروید. اسکوتر شما وقت گرانبهای شما را در ترافیک های سنگین و پارکینگ ها صرفه جویی می کند.

مشاهده قیمت و خرید

اسکوترهای نسل جدید چگونه هستند ؟

اگر اسکوترهای برقی را دوست دارید احتمالا باید بهترین نوع اسکوتر های برقی را انتخاب کنید. اسکوتر های نسل جدید دارای سنسسور های تشخیص حرکت هستند. مثلا اگر اسکوترسوار فشار بیشتری را با پا به اسکوتر وارد کند سرعت اسکوتر نیز بیشتر می شود. توسعه دهندگان شرکت میکرو ادعا میکنند اولین بار آنها پیروز به ساخت چنین اسکوتر برقی شدنند. دامنه حرکت اسکوتر ها تقریبا 10 کیلومتر است اما بیشترین سرعتی که می توان با این اسکوترها رفت، بستگی به وزن اسکوتر سوار و به میزان قدرت باتری اسکوتر دارد.

ویژگی به اصطلاح پشتیبانی شیب باعث می شود که موتور هنگام سوار شدن بر یک شیب سرعت خود را افزایش دهد. باتری و موتور های اسکوترهای برقی کوچک هستند و نمی توان از روی اسکوتر آنها را دید. باتری اسکوتر ها معمولا نیاز به 60 دقیقه دارند که کاملا شارژ شوند.

اسکوتر های برقی امروزی معمولا بلوتوث و اسپیکر دارند و این ویژگی آنها را جذاب تر و عالی تر کرده است. این اسکوتر ها معمولا جنس بدنه پلاستیکی دارند و منعطف هستند و در برابر ضربات نیز مقاوم هستند. آن ها دارای سیستم اتوبالانس یا همان سیستم حفظ تعادل اتوماتیک هستند که می تواند برای افراد تازه کار بسیار مفید باشد. میانگین وزن اسکوتر های برقی 10 کیلوگرم هست. چرخ های اسکوتر های برقی معمولا از هوا پر نمی شوند و توپر ساخته می شوند برای همین نیاز به پنچرگیری و تعویض لاستیک ندارد و می توانید در جاهای مختلف با خیال آسوده استفاده کنید.

اسکوتر برقی راهی مناسب برای رفت و آمد راحت مسافت های کوتاه در محیط های شلوغ شهری است. این واقعاً به جایی بستگی دارد که شما زندگی می کنید.

به هر حال، دامنه حرکت اسکوتر ها یکی از مهمترین معیارهایی است که باید در نظر بگیرید، اگر مجبور هستید بیش از 5-8 کیلومتر به مقصد خود سفر کنید ، شاید برای این مسافرت باید از وسیله دیگری استفاده کنید.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و بتواند در زندگی روزمره کمکتان کند و اینکه با استفاده از اسکوتر های برقی می توانیم در حفظ طبیعت سهیم باشیم و با کمتر مصرف کردن بنزین هوا را کمتر آلوده کنیم. در ادامه به معرفی 10 اسکوتر برقی پرفروش در سال 2020 خواهیم پرداخت:

معرفی 10 مورد از پرفروش ترین اسکوتر های برقی

ما می خواهیم در این مقاله 10 مورد از پرفروش ترین اسکوترهای برقی را برای شما معرفی کنیم. مطالعه این مقاله باعث می شود که با بهترین و پرفروش ترین اسکوتر های برقی آشنا شوید و همچنین ویژگی های آن ها را بیشتر بشناسید.

1. اسکوتر برقی آفرود مدل Borna Off Road Handle HANROX-Galexy

اسکوتر برقی آفرود نات روبات HANROX ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را با دیگر اسکوتر ها متمایز می کند مثلا این اسکوتر برقی دارای سیستم تعادل هوشمند اتوماتیک هست و برای کسانی که اولین بار از آن استفاده می کنند و مبتدی هستند، کار را آسان می کند. این اسکوتر برقی می تواند وزن افراد را تا 110 کیلوگرم را تحمل کند و دارای یک اپلیکیشن است که می توان از طریق آن به راحتی اسکوتر را مدیریت کرد (مثلا روشن یا خاموش کردن). برای خرید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

مشاهده قیمت و خرید

2. اسکوتر برقی ناین بات مدل robot

اسکوتر برقی ناین بات مدل robot از جنس پلاستیک ABS است. این اسکوتر بسیار مقاوم و با دوام در برابر ضربه و حرارت می باشد. این اسکوتر برقی دارای سیستم حفظ تعادلی نیز می باشد که کار را برای تازه کاران بسیار آسان کرده است. این اسکوتر دارای لامپ های LED است که برای استفاده در شب مناسب است. این اسکوتر برقی دارای چرخ لاستیکی است که در برابر سایش مقاوم است و دوام بیشتری دارد. بازه تحمل وزن این اسکوتر 100 تا 150 کیلوگرم است .

مشاهده قیمت و خرید

3. اسکوتر برقی مدل Borna Hanrox J5

اسکوتر برقی مدل Borna Hanrox J5 یک اسکوتر برقی عالی 13 کیلوگرمی است که ساخت چین است. مدت زمانی که این اسکوتر برقی می تواند روشن بماند حدبیشتر 6 ساعت است و قدرت بسیار عالی نیز دارد. این اسکوتر برقی میتواند وزن افراد تا حدبیشتر 110 کیلوگرم را تحمل کند اما وزن ایده ال و مطلوب وزن حمل این اسکوتر برقی 75 تا 100 کیلوگرم می باشد.

جنس بدنه این اسکوتر برقی از المینیوم فشرده است که باعث سبکی این اسکوتر برقی می شود. جنس چرخ های این اسکوتر نیز از آلمینیوم ساخته شده و خطر چرخ ها 120 میلی متر است که این موجب می شود به راحتی از آن استفاده کنید.

مشاهده قیمت و خرید

4. اسکوتر برقی مدل Full Light 13

این اسکوتر برقی بسیار سبک وزن است و برای همین حمل آن برای افراد بسیار آسان هست حتی افراد ضعیف. مدت زمانی که باتری این اسکوتر می تواند روشن بماند 2 ساعت می باشد. این اسکوتر برقی با اینکه وزن بسیار سبکی دارد اما می تواند وزن افراد را تا 120 کیلوگرم تحمل کند که این یک ویژگی منحصربه فرد این اسکوتر هست. جنس بدنه این اسکوتر فوق العاده از پلاستیک سخت است و جنس چرخ های این اسکوتر برقی از پلاستیک می باشد که باعث سبکی و راحتی این اسکوتر می شود. قطر چرخ های این اسکوتر 165 میلیمتر است که برای یک اسکوتر مناسب می باشد. اسکوتر برقی مدل Full Light 13 ساخت کشور چین می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

5. اسکوتر برقی تاشو مدل 2020

این اسکوتر برقی یک ویژگی شاخص و متفاوت که آن حالت تاشو هست که این ویژگی اش آن را از دیگر اسکوترهای برقی متمایز می کند. وزن این اسکوتر 10 کیلوگرم است که تقریبا وزن مناسبی برای حمل آن است. بازه حمل قابل تحمل این اسکوتر 100 تا 150 کیلوگرم است که حدبیشتر تا 150 کیلوگرم می تواند وزن افراد را تحمل کند. جنس بدنه این اسکوتر پرقدرت از PVC مقاوم است که آن را در برابر ضربات و فشار ها محکم و مقاوم می سازد. تایرهای این اسکوتر برقی لاستیکی هست که قابل باد شدن است.

این اسکوتر از نسل جدید اسکوترهای برقی هست و چرخ های 10 اینچی آن با تکنولوژی روز ساخته شده است. مجهز به دستگیره حمل آسان نیز می باشد. این اسکوتر برقی تاشو مدل 2020 مجهز به بلوتوث و اسپیکر قدرتمند نیز می باشد. این اسکوتر برای تفریح و رفتن به سر کار بسیار مناسب هست و برای کارهای درون شهری ساخته شده است. این دستگاه با امکانات و اپشن های کامل مجهز به سیستم تعادل اتوماتیک یا همان اتوبالانس است. مدت زمانی که می تواند باتری این اسکوتر برقی تحمل کند 2 ساعت می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

6. اسکوتر برقی طرح موتور دریفت

این اسکوتر از نسل جدید اسکوترهای برقی می باشد که با طرح موتوری که دارد بسیار جذاب تر از اسکوترهای معمولی است. اسکوتر برقی طرح موتور دریفت دارای سه چرخ از جنس پلاستیک فشرده است که این چرخ ها با قطر 204 میلی متر راحتی را برای کاربران این اسکوتر به ارمغان می آورد. این اسکوترها سرعت بسیار بالاتری از اسکوترهای معمولی دارد که حتی سرعت آنها تا حدود 30 کیلومتر بر ساعت نیز می رسد. جنس بدنه از فلز می باشد که این باعث محکمی و مقاومت در برابر برخوردهای شدید می شود. وزن این اسکوتر هم 9 کیلوگرم است و می تواند وزن افراد را تا 110 کیلوگرم تحمل کند. مدت زمان شارژ باتری این اسکوتر بسیار قابل توجه می باشد با حدود 2:30 ساعت می تواند شارژ را نگه دارد.

مشاهده قیمت و خرید

7. اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مدل E117

این اسکوتر 10 کیلوگرمی برای بچه ها و نوجوانان می تواند بسیار مناسب باشد. وزن قابل تحمل این اسکوتر برقی بین 75 تا 100 گرم می باشد. جنس بدنه اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مدل E117 از فایبرگلاس است که این جنس باعث می شود که اسکوتر در برابر برخورد ها به راحتی شکسته نشود و مقاومت کند. جنس چرخ های این اسکوتر از لاستیک توپر هست که دیگر پنچر هم نمی شود. حدبیشتر سرعت ایمن این اسکوتر 10 کیلومتر بر ساعت می باشد.

اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مدل E117 دارای بلوتوث و مجهز به اسپیکر قدرت مند نیز می باشد. وزن اسکوتر 10 کیلوگرم است و حمل آن نیز آسان می باشد. زمان شارژ باطری این اسکوتر بین 1 تا 2 ساعت است که برای کارهای درون شهری بسیار مناسب می باشد. با هر شارژ کامل می توان مسافت 15 کیلومتر را با این اسکوتر پیمود.

مشاهده قیمت و خرید

8. اسکوتر برقی مدل Full Light 10

این اسکوتر ساخت کشور چین است. اسکوتر برقی مدل Full Light 10 وزن بسیار سبکی نسبت به بقیه اسکوترهای برقی دارد اما بسیار مقاوم است. این هم بخاطر این است که جنس بدنه این اسکوتر برقی از لاستیک سخت می باشد. قطر چرخ های این اسکوتر برقی 165 میلی متر است که جنس آن هم از پلاستیک است و این ویژگی ها باعث می شود که تبدیل به یک اسکوتر مقاوم و عالی شود. باتری این اسکوتر تا 2 ساعت می تواند تحمل کند و عمل شارژدهی را انجام دهد.

مشاهده قیمت و خرید

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1073

به "خرید بهترین اسکوتر برقی 2020 قیمت 10 اسکوتر پرفروش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید بهترین اسکوتر برقی 2020 قیمت 10 اسکوتر پرفروش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید