مدل های جدید شلف دیواری برای تزیین دیوارهای خالی و بزرگ

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، شلف دیواری را می شود یکی از کاربردی ترین لوازم در منزل دانست، این شلف ها بخاطر ظاهر مدرن شان، به خوبی دیوارهای خالی خانه را تزیین کرده و فرصتی عالی برای بنمایش گذاشتن برخی عناصر دکوری در منزل فراهم می کنند. شلف و قفسه دیواری چند تکه را می شود به گونه های مختلف چینش کرد. انعطاف پذیری بالای مدل های چند تکه، کار تغییر دکوراسیون را خیلی ساده می کند. با خلاقیت در چینش شلف های دیواری می توانید خیلی عالی دکوراسیون منزل خود را متمایز جلوه دهید. در این مطلب با بیش از 30 مدل شلف شیک دیواری آشنا خواهید شد که همگی از طراحی چند تکه بهره برده و در سبک مدرن هستند. لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

مدل های جدید شلف دیواری برای تزیین دیوارهای خالی و بزرگ

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

شلف های دیواری عمدتا ساده طراحی می شوند تا وسایلی که روی آنها قرار می گیرد بیشتر خودنمایی کند. اما برخی شلف ها کاملا برعکس عمل می کنند. طرح زیبای این شلف ها خود همانند یک عنصر دکوری در دکوراسیون می درخشد. به عبارت دیگر این شلف ها حتی به صورت خالی نیز زیبا دیده می شوند. مدل هایی که در شکل های زیر مشاهده می کنید از چوب درخت پالونیا ساخته شده اند. سیستم سوار کردن این شلف ها بر روی دیوار نیز طوری است که هیچکدام از اهرم و پیچ و مهره های سیستم نصب نیز دیده نمی شوند.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

مدل شلف دیواری دایره ای از آن مدل هایی است که در هر جا قرار بگیرد سریعا جلب توجه می کند. نمونه ای که در شکل های زیر مشاهده می کنید یک شلف بسیار کاربردی برای اتاق خواب است که می توان از آن برای نگهداری جواهر آلات و لوازم آرایش کنار میز آرایش استفاده کرد. این شلف دارای سیستمی کشویی است که در دو حالت باز یا بسته قابل استفاده است. در حال باز، هر عدد شلف، سه طاقچه برای نگهداری لوازم فراهم می کند. اگر هم می خواهید لوازم تان را از دید پنهان کنید، فقط کافی است شلف را به سمت داخل هل بدهید تا کاملا بسته شود. در صورت بسته شدن، فقط فضای روی شلف قابل استفاده است.

25 مدل شلف اتاق کودک [قفسه دیواری] خلاقانه برای اتاق های مدرن

از آنجایی که در بیشتر خانه ها، رنگ دیوار سفید است، برای ایجاد تضاد بد نیست از رنگ های تیره استفاده کنید. شلف دیواری مشکی برای دیوارهای بزرگ یکدست سفید، گزینه خیلی خوبی است. این شلف های چند تکه بخاطر رنگ سیاه خود سریعا جلب توجه کرده و لوازم دکوری روی خود را در معرض دید همگان قرار می دهند.

شلف های بلند یک متری برای نظم دهی به وسایل پخش و پلا شده در اتاق نشیمن بسیار مناسب هستند. قرار دادن دو یا سه طبقه از این شلف های یک متری در کنار هم، فضای کافی برای قرار دادن هر نوع وسیله ای در اتاق نشیمن را فراهم می کند. این طبقات می توانند درست بالای مبل راحتی یا بالا و کنار تخت خواب نیز نصب شوند. البته آشپزخانه هم می تواند محل مناسبی برای نصب این شلف های طویل باشد.

شلف دیواری در حمام و آشپزخانه باید از جنس های مقاوم باشد چرا که دائما مورد استفاده قرار می گیرند. شلف های فلزی و استیل ضد زنگ یک وسیله کاربردی برای قفسه بندی فضای داخل حمام و دستشویی است. شلف های استیل خیلی راحت تمیز می شوند و در برابر آب و رطوبت نیز بسیار مقاوم هستند. شلف های استیل تا 30 کیلوگرم وزن را تحمل می کنند.

قفسه و شلف حمام در طرح های و مدل های جدید و متفاوت

شلف سفید برای دیوارهای رنگی یک راه مطمئن برای تزیین دکوراسیون اتاق نشیمن و اتاق خواب است. برای دیوارهای کرم، صورتی، بژ، خاکستری، طوسی و رنگ های قوی تری مثل نارنجی و آبی، شلف دیواری سفید، بهترین راه برای قفسه بندی دیوارهای اتاق هستند. شلف های سفید تنوع بسیار زیادی دارند، مثلا برخی دارای لبه بوده که از افتادن وسایل از روی شلف جلوگیری می کنند و برخی دیگر نیز دارای یک کشوی کوچک برای پنهان کردن لوازم کوچک هستند.

شلف چوبی دیواری از جنس بامبو یکی از زیباترین شلف های دیواری است. بامبو یک درخت سریع الرشد بوده و در صورت قطع شدن، خیلی سریع خود را بازیابی می کند. از این رو لوازم چوبی تهیه شده از چوب درخت بامبو را بعنوان لوازم دوست دار محیط زیست یاد می کنند. یکی از استفاده های کاربردی که می شود از شلف های دیواری چوبی داشت، تبدیل آنها به یک میز کار ایستاده یا نشسته است. اگر قصد انتخاب شلف هایی با عرض زیاد دارید، می توانید با نصب کردن آنها در ارتفاع مناسب، از شلف علاوه بر نگهداری برخی لوازم مثل کتاب و دفتر، بعنوان میز کار ایستاده یا نشسته نیز استفاده کنید. کارهایی مثل نوشتن مطالب کوتاه یا کار با تبلت و لپ تاپ بر روی شلف نیز امکان پذیر است. وقتی از نشستن پشت میز خسته شدید، می توانید اندکی هم به صورت ایستاده کنار شلف خود به ادامه کار بپردازید.

شلف دکوری پذیرایی تمام قد دیواری و تمام چوبی | 35 مدل شیک

شلف دیواری رنگی گزینه ای عالی برای اضافه کردن رنگ های شاد و جذاب به دکوراسیون سرد و مدرن است. با نصب کردن چند عدد شلف و قفسه دیواری به رنگ هایی مثل زرد خردلی، قرمز، آبی یا نارنجی خیلی سریع و ساده دیزاین دیوار سرد منزل خود را متحول خواهید کرد. البته برای خلاقانه نشان دادن چینش دکوراسیون، حتما همه شلف ها نباید مثل هم یا در یک رنگ باشند، ترکیب چند شلف با طرح و رنگ متفاوت، حالت جالبی در دکوراسیون منزل ایجاد خواهد کرد. این موضوع خصوصا در دیزاین اتاق بچه ها بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

منبع: اتاق
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1485

به "مدل های جدید شلف دیواری برای تزیین دیوارهای خالی و بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های جدید شلف دیواری برای تزیین دیوارهای خالی و بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید