مشهورترین خیابان های بارسلونا

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، برترین و مشهورترین خیابان ها در بارسلون برای اقامت، کدام ها هستند؟

در بارسلون خیابان های خیلی معروف و خوبی وجود دارند و به همین دلیل انتخاب برترین آنها، کار ساده ای نیست؛ اما اجازه بدهید آنها را مرور کنیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

مشهورترین خیابان های بارسلونا

خیابان لا رامبلا (La Rambla)

مشهورترین خیابان اسپانیا که باید حتماً از آن بازدید کرد، خیابان لارامبلا است. این خیابان پر رفت و آمد، مشهورترین خیابان بارسلونا و شاید جنجال برانگیزترین آنها هم باشد. برخی عاشق شلوغی هستند. اما برخی از افراد محلی فکر می نمایند، جمعیت این خیابان را تنها توریست ها برداشته اند! اما این خیابان هنوز هم مشهورترین خیابان بارسلون است و ارزش تماشا را دارد. خیابان لارامبلا، برای اقامت هم جای بسیار خوبی است چرا که در مرکز شهر قدیمی و تازه واقع است و به بندر هم نزدیک است. می توانید نگاهی به برخی از هتل ها و آپارتمان های عالی در لا رامبلا بیندازید. ما بخش غربی لا رامبلا در نزدیکی پلازا کاتالونیا را پیشنهاد می کنیم که اقامت در آن از مرکزیت بیشتری در بارسلون برخوردار است.

خیابان پاسیگ د گراسیا (Passeig de Gracia)

دومین خیابان مشهور در بارسلون، باید بلوار پاسیگ د گراسیا باشد که پر است از مراکز خرید مربوط به لوازم و تجهیزات طراحی. این خیابان جاذبه های توریستی هم دارد که عبارتند از ساختمان های مدرنیست کاسا میلا و کاسا باتیو که به وسیله معمار معروف آنتونی گائودی طراحی شده اند. خیابان پاسیگ د گراسیا در بخش مرکزی بارسلون واقع شده، از پلازا کاتالونیا شروع می گردد و همانطور که از نامش پیداست، در منطقه گراسیای بارسلون انتها می یابد. گراسیا، روستایی قدیمی است که اکنون به بارسلون پیوسته است. خیابان پاسیگ د گراسیا مرکز برخی از برترین هتل های اسپانیا از جمله هتل کاسا فوستر و کوندس د بارسلونا است.

خیابان آبنیدا دیاگونال (Avenida Diagonal)

می توان گفت معروف ترین خیابان برای خرید در بارسلون، خیابان آونیدا دیاگونال است که از ناحیه دیاگونال شروع می گردد و تا یک منطقه مسکونی در بارسلون با نام زونا آلتا (Zona Alta) ادامه می یابد. آونیدا دیاگونال دارای مراکز خرید بسیار عالی است، به ویژه در قسمت شمالی آن.

خیابان آبینگودا پارایل (Avinguda Parallel)

چهارمین گزینه در لیست پنج گانه خیابان های بارسلون، خیابان آوینگودا پارالل است. در این خیابان، سینما، تئاتر و بار به وفور یافت می گردد و قرار است در سال آینده مورد بازسازی قرار بگیرد. اگر ترجیح می دهید از نواحی معمولی مخصوص توریستان دور باشید، می توانید این خیابان سرزنده و مرکزی را برای اقامت خود انتخاب کنید.

خیابان پاسیگ د کولوم (Passeig de Colom)

آخرین خیابان مشهور بارسلون، خیابان پاسیگ د کولوم است که در بندر بل (Port Vell) بارسلون واقع است و دارای دکه ها و مغازه های زیادی در امتداد بندرگاه است.

منبع: الی گشت
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1983

به "مشهورترین خیابان های بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهورترین خیابان های بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید