نبرد ایران و افغانستان در افتتاحیه مسابقات آسیایی هندبال ساحلی

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند و از فردا 18 اردیبهشت ماه با دیدار ایران - افغانستان شروع می گردد.

نبرد ایران و افغانستان در افتتاحیه مسابقات آسیایی هندبال ساحلی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، ششمین دوره رقابت های هندبال ساحلی آسیا از 18 تا 25 اردیبهشت ماه در پاتایا تایلند پیگیری می گردد که تیم ملی ایران در این رقابت ها با ویتنام، تایلند، افغانستان و امارات متحده عربی همگروه است. در دیگر گروه نیز قطر، عمان، چین تایپه و ازبکستان با هم رقابت خواهند پرداخت. سه تیم اول این رقابت ها جواز حضور در مسابقات هندبال ساحلی دنیا که در سال 2018 در سوچی روسیه برگزار می گردد را کسب می نمایند.

پنج دوره از رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا برگزار گردیده است و ایران تجربه یک دوره میزبانی این رقابت ها را دارد. دومین دوره این رقابت ها در سال 2007 به میزبانی ایران برگزار گردید و هندبال ساحلی ایران توانست تنها مدال آسیایی خود به رنگ نقره را در این دوره بر گردن آویزد. در این پنج دوره رقابت ها، تیم ملی قطر با سه مدال طلا و تیم ملی عمان با سه نقره و یک طلا از پرافتخارترین تیم های حاضر در هندبال آسیا هستند. تیم ایران در دوره قبل این رقابت ها عنوان پنجم را در کارنامه دارد.

تیم ملی هندبال ساحلی شش مرحله اردو را در اصفهان و بندرعباس پشت سر گذاشته است. سید حسن افتخاری سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی در خصوص آمادگی بازیکنان، حریفان ایران و شانس کسب سکو در این رقابت ها به خبرنگاران گفت: در مرحله مقدماتی شرایط برای تیم ایران تقریبا خوب است. دو حریف قدر پاکستان و بحرین که از نامداران هندبال ساحلی هستند در این دوره از مسابقات حاضر نخواهند شد، این شانس خوبی برای تیم ایران خواهد بود. دو رقیب سخت دیگر قطر و عمان هستند که در گروه دیگر قرار دارند و قطعا در مرحله گروهی به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود خواهند کرد.البته حریفان گروه خود را نباید دست کم بگیریم. اگر بتوانیم حریف ها را پشت سر بگذاریم و به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کنیم، شرایط بهتری برای رفتن به مسابقات دنیای پیدا خواهیم کرد. ما در مسابقات ساحلی در لبه تیغ هستیم، اما امیدواریم تا بتوانیم، با شرایط خوبی در این مسابقات حاضر شویم.

ترکیب تیم ملی هندبال ساحلی ایران را رسول دهقانی، عباس اسدزاده، وحیدعرب زاده، امید سه کناری، شهریارحسینی، مسعود محسنی، امیرحسین سالمی، امین کاظمی، پوریاقلی پور، میلادحمیدی فر، مهدی خوش قدم، و مهدی رزاق پور تشکیل می دهند. سیدحسن افتخاری به عنوان سرمربی، نادعلی ذکائی ومهدی قشقائی راد به عنوان مربی و حسن آئین جمشید هم به عنوان سرپرست تیم ملی هندبال ساحلی ایراان را در این رقابت ها همراهی می نمایند.

برنامه دور مقدماتی رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا:

دوشنبه 18 اردیبهشت ماه:

افغانستان - ایران 14:30

امارات متحده - تایلند 15:45

چین تایپه - عمان 16:30

سه شنبه 19 اردیبهشت ماه:

ویتنام - ایران 14:30

ازبکستان - قطر 15:15

افغانستان - تایلند 16:00

چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه:

ایران - امارات 13:45

ازبکستان - عمان 14:30

افغانستان - ویتنام 15:15

چین تایپه - قطر 16:00

پنج شنبه 21 اردیبهشت ماه:

امارات - افغانستان 14:30

چین تایپه - ازبکستان 15:15

ویتنام - تایلند 16:00

آدینه 22 اردیبهشت ماه:

امارات - ویتنام 13:45

قطر - عمان 14:30

تایلند - ایران 16:00

9تیم حاضر در این رقابت ها شنبه 23 اردیبهشت را استراحت خواهند کرد و تیم های حاضر 25 و 26 اردیبهشت ماه برای دیدارهای پایانی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 437

به "نبرد ایران و افغانستان در افتتاحیه مسابقات آسیایی هندبال ساحلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد ایران و افغانستان در افتتاحیه مسابقات آسیایی هندبال ساحلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید