نکات و ترفندهای کاربردی در تزئین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، قبل از اینکه به رنگ کردن اتاق خواب دخترانه بپردازید بهتر است ابتدا به نیازهای شخصی خود یا فرزند در حال رشدتان توجه کنید. آیا فضای ذخیره سازی و کمد های کافی برای نگهداری لباس ها در اتاق خواب او درنظر گرفته اید؟ آیا مکانی برای قرار دادن کتاب ها و دکوری ها مشخص کرده اید؟ برای اختصاص دادن فضای ذخیره سازی به تمامی آپشن ها و گزینه ها توجه کنید. بهتر است شلف ها تا نزدیکی سقف ارتفاع داشته باشند. برای پشت در اتاق هم می توانید از چوب لباسی های پشت دری و همچنین از سبد ها و کاسه های تزئینی زیبا برای قرار دادن کلیپس های مو و عروسک ها در مکان های مختلف اتاق استفاده کنید.

نکات و ترفندهای کاربردی در تزئین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مبلمان اتاق دخترانه از وسایل اساسی و اصلی دکوراسیون اتاق خواب هستند. می توانید از سبک های کلاسیک برای مبلمان اتاق بهره ببرید تا برای مدت طولانی تری باقی بمانند. در خرید تشک تخت خواب نباید محدودیت بودجه تعیین کنید بلکه باید بهترین و مناسب ترین نمونه را انتخاب کنید. برای اتاق بچه ها بنظر انتخاب تخت خواب های چرخ دار و دوگانه (از نوع تراندلی که علاوه بر تخت خواب اصلی، تخت خواب کوچکتر چرخ داری در زیر تخت اصلی قرار می گیرد که به صورت کشویی براحتی به بیرون می آید و تختی اضافه علاوه بر تخت اصلی بوجود می آورد) گزینه بسیار مناسبی بنظر می رسد چرا که علاوه برا فراهم کردن فضایی برای دخیره سازی اسباب بازیها و تشک و پتوهای اضافه، مکانی برای خوابیدن دوست هایشان را در کنار هم فراهم می کند.

برخلاف تصور والدین که گمان می کنند رنگ های نرم برای اتاق دخترانه مناسب هستند، بسیاری از دخترها به رنگهای برجسته مانند صورتی، سبز و فیروزه ای علاقه دارند. برای اتاق های بزرگ تر، رنگ های روشن مناسب تر هستند در صورتی که رنگ های خنثی برای اتاق های کوچک گزینه ایده آل تری محصوب می شوند. در شکل های زیر نمونه هایی از زیباتری دکوراسیون های مدل اتاق خواب دخترانه را مشاهده می کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 1265

به "نکات و ترفندهای کاربردی در تزئین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات و ترفندهای کاربردی در تزئین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید