هتل پالم وینگز، کوش آداسی

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، پالم وینگز بیچ ریزورت (Palm Wings Beach Resort) هتل 5 ستاره مدرن در شهر داودلار (Davutlar) در منطقه کوش آداسی ترکیه است. این شهر که به داشتن آب و هوا و طبیعت زیبا معروف است، میزبان چندین تمدن باستانی است.

هتل پالم وینگز، کوش آداسی

منطقه مزبور به ویرانه های شهر افسس (Ephesus) نزدیک است و امروزه به یکی از مهمترین مراکز گردشگری تبدیل شده است.

بنا به گفته سایت پالم وینگز به آدرس kusadasi.palmwings.com.tr، این استراحتگاه مکان بسیار مناسبی برای گذارن تعطیلات است و در آن می توان از ورزش های مختلفی همچون بیلیارد، والیبال ساحلی، ایروبیک، جت اسکی، غواصی، اسکی روی آب و غیره سراغ گرفت.

از دیگر امکانات پالم وینگز بیچ ریزورت می توان به استخر روباز، استخر ویژه بچه ها، مرکز سلامتی و تناسب اندام، آبگرم، حمام ترکی، سونا، ماساژ، اتاق کنفرانس، رستوران سرو غذاهای دریایی، ایتالیایی و ترکی، انواع بارها، مینی کلاب و ارائه خدمات All Inclusive اشاره نمود.

این استراحتگاه مدرن با داشتن 346 اتاق، می تواند از 835 مهمان پذیرایی کند. اتاق های هتل به سشوار، تلفن، یخچال کوچک، بالکن، تهویه مطبوع، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای و ... تجهیز شده است.

Palm Wings Beach Resort از مرکز شهر 15 کیلومتر، از فرودگاه ازمیر 80 کیلومتر و از فرودگاه میلاس-بودروم 114 کیلومتر فاصله دارد.

آژانس شباویز ارائه دهنده پکیج تور کوش اداسی ویژه هتل پالم وینگز میباشد . جهت رزور تور و هتل فوق با شماره تلفن 88610830 تماس گرفته و یا جهت مشاهده لیست قیمت های هتل اینجا کلیک کنید.

هتل پالم وینگز، هفتمین هتل برتر کوش آداسی

بر اساس نقد و آنالیز های کاربران وب سایت معتبر Trip Advisor هفتمین هتل برتر کوش آداسی از میان 148 هتل ثبت شده در این وب سایت میباشد که نشان دهنده خدمات و کیفیت بالای این هتل میباشد.

جهت مشاهده پروفایل این هتل در سایت تریپ ادوایزر کلیک کنید.

منبع: لست سکند
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 629

به "هتل پالم وینگز، کوش آداسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پالم وینگز، کوش آداسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید