همه دستگاه ها موظفند به دانشگاه علوم پزشکی یاری نمایند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، خبرنگاران/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: همه دستگاه های اجرایی موظفند از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود برای یاری به دانشگاه علوم پزشکی استفاده نمایند.

همه دستگاه ها موظفند به دانشگاه علوم پزشکی یاری نمایند

هوشنگ بازوند در نشست ستاد مدیریت کرونا ویروس که امروز(13 اسفند) در محل کمیته بحران دانشگاه علوم پزشکی برگزار گردید، گفت: از همه پزشکان و پرستاران ایثارگر و پرکوشش که در صف اول مبارزه با کرونا قرار دارند و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان صمیمانه ممنونم.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری، بازوند با تاکید بر لزوم اجرای مصوبات در زمینه مقابله با بیماری کرونا، اضافه نمود: کمیته ویژه نظارت بر اجرای مصوبات و دستورالعمل های ابلاغی برای مقابله با کرونا تشکیل خواهد شد.

بازوند با بیان اینکه همه موظف به رعایت نکات بهداشتی و انجام اقدامات پیشگیرانه هستیم، گفت: همه دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی، نهادهای خدماتی و مردم باید دستورالعمل ها را رعایت نمایند، زیرا در اینصورت می توانیم کرونا را شکست دهیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: از مردم استان کرمانشاه که اهمیت و ضرورت موضوع را درک نموده و همه با هم، همراه و همدل با تمام امکانات در حال اجرا اقدامات پیشگیرانه و رعایت بهداشت فردی هستند، تشکر می کنم.

بازوند توضیح داد: مشارکت مردمی سبب شده که امروز شرایط پیشگیری در استان کرمانشاه از دیگر استانها مناسب تر باشد.

برای تأمین اقلام بهداشتی کلیه ظرفیت های استان را پای کار آورده ایم

همچنین در این جلسه محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: برای تأمین اقلام بهداشتی و امکانات لازم برای انجام اقدامات پیشگیرانه کلیه ظرفیت های استان را پای کار آورده ایم.

وی اضافه نمود: برای افزایش سطح فراوری باید کوشش گردد که موانع فراورینمایندگان مواد بهداشتی برطرف و شبکه توزیع نیز ساماندهی گردد.

همکاری مردم و اصحاب رسانه برای انجام اقدامات پیشگیرانه بسیار مناسب است

در ادامه دادستان کرمانشاه هم گفت: نشست های اداری باید تا حدامکان کاهش یابد و صرفا در موارد ضروری جلسه ها تشکیل گردد.

محمدحسین صادقی اضافه نمود: همکاری و مشارکت مردم و کوشش های اصحاب رسانه برای آموزش و انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور مقابله با کرونا بسیار مناسب است و توقع داریم این رفتار به صورت مستمر با رویکرد پیشگیرانه ادامه یابد.

وی اضافه نمود: 1250 نفر از زندانیان را بدون سخت گیری برای اخذ تضمین آزاد نموده ایم و این گروه افرادی هستند که دارای شرایط لازم برای آزادی هستند. سایر زندانیان که دارای جرایم خاص و برای امنیت جامعه خطرآفرین هستند، امکان برخورداری از این طرح را ندارند، اما اقدامات لازم برای پیشگیری و رعایت نکات بهداشتی در حال اجرا است.

بهترین راه حل برای مراقبت از کرونا ماندن در خانه است

دکتر مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم در این جلسه با توصیه به مردم بریا در خانه ماندن برای مقابله با کرونا، گفت: مشارکت مردم در انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت بهداشت فردی تا به امروز بسیار مطلوب بوده و انتظار داریم این مهم را با جدیت انجام بدهند.

وی بیان داشت: خدمتگزاران و جهادگران سلامت در صف مقدم با تمام وجود برای خدمت به مردم و بیماران آمادگی کامل دارند و عبور از این بحران با مشارکت مردم امکان پذیر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به انجام اقدامات پیشگیرانه و مشارکت بسیار مطلوب مردم، خوشبختانه هم اکنون به لحاظ آماری جزو استانهای هستیم که در شرایط مناسبی قرار داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 853

به "همه دستگاه ها موظفند به دانشگاه علوم پزشکی یاری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه دستگاه ها موظفند به دانشگاه علوم پزشکی یاری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید