پنج فرنگی کار ایران راهی نیمه نهایی شدند

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، به گزارش خبرنگاران، روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز با مصاف مدعیان اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم در شهر دهلی نو هندوستان شروع شد که نمایندگان کشورمان به میدان رفتند.

پنج فرنگی کار ایران راهی نیمه نهایی شدند

بر این اساس عملکرد فرنگی کاران ایران در دور مقدماتی به توضیح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم پویا ناصرپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم دونگ هیوک وون از کره جنوبی را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف آروجان حالاکورکی از هند می رود.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم یوشیکی یامادا از ژاپن را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد. وی در مرحله نیمه نهایی به مصاف المورات تاسمورادوف از ازبکستان خواهد رفت.

در وزن 77 کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست با نتیجه 3 بر یک از سد بهزاد عمراف از ازبکستان گذشت. وی در دور بعد به مصاف مصلح الدین اوروکوف از تاجیکستان رفت و با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد. پشتام با این پیروزی راهی نیمه نهایی شد تا به مصاف رنات الیاز اولو از قرقیزستان برود.

در وزن 87 کیلوگرم بهروز راهنمایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف رستم آساکولوف از ازبکستان رفت و با نتیجه 6 بر 6 به پیروزی دست یافت. وی در مرحله نیمه نهایی به مصاف آزات سالیندینوف از قرقیزستان خواهد رفت.

در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول به مصاف شادوکایف از قزاقستان رفت و با نتیجه 3 بر 3 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف آرتا سونودا از ژاپن خواهد رفت.

همچنین مدعیان اوزان 60، 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم نیز فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 787

به "پنج فرنگی کار ایران راهی نیمه نهایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج فرنگی کار ایران راهی نیمه نهایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید