چین یکی از لوکس ترین بنزها را کپی کرد، عکس

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، پدال نوشت: برند تانک متعلق به گریت وال، شاسی بلند آفرودی دیگری را معرفی نموده است که در ظاهر شبیه پاسخ چین به مرسدس بنز G کلاس به نظر می رسد! G کلاس طی سال ها به نماد ثروت و تجمل تبدیل شده و تانک 700 هم سعی نموده همین شخصیت را داشته باشد.

چین یکی از لوکس ترین بنزها را کپی کرد، عکس

البته این اولین باری نیست که گریت وال از آفرودرهای غربی الهام می گیرد زیرا برند هاوال این شرکت هم کپی فورد برانکو را با نام کول داگ ارائه نموده است. برند تانک نیز پیش ازاین سه شاسی بلند آفرودی بنام های 300، 400 و 500 را معرفی نموده است که دومی ادعای رقابت با تویوتا لندکروزر را دارد.

700 به عنوان جدیدترین محصول تانک، در نمایشگاه خودروی گوانجو معرفی شده است. این ماشین یک شاسی بلند آفرودی با شاسی نردبانی و سامانهٔ چهارچرخ محرک است که از قوای محرکهٔ هیبریدی استفاده می نماید. هرچند این ماشین به اندازهٔ G کلاس جعبه ای شکل نیست اما شباهت زیادی به شاسی بلند نمادین آلمانی ها دارد. تانک 700 به رینگ های 22 اینچی مجهز است که با لاستیک های میشلن پایلوت اسپرت 4 پوشیده شده اند. گریت وال داخل این ماشین را هم با سقف ستاره ای شبیه رولزرویس تزئین نموده است.

جدیدترین شاسی بلند تانک به یک پیشرانهٔ 3 لیتری V6 توئین توربو به همراه یک موتور الکتریکی مجهز است که مجموعاً 517 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. این نیرو به وسیله یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل می گردد. قیمت این شاسی بلند لوکس چینی از 700 هزار یوآن معادل 97 هزار دلار شروع می گردد که هرچند رقم بسیار زیادی است اما هنوز هم حدود 42 هزار دلار از G کلاس پایه مقرون به صرفه تر است. گریت وال در اولین سری تنها 70 دستگاه از تانک 700 فراوری خواهد نمود که از فوریهٔ آینده به خریداران تحویل داده خواهد شد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 آبان 1402 بروزرسانی: 30 آبان 1402 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 2300

به "چین یکی از لوکس ترین بنزها را کپی کرد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین یکی از لوکس ترین بنزها را کپی کرد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید