گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شاملی: تمام تلاشم را می کنم تا دست خالی به ایران برنگردم

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، نماینده اسکواش کشورمان در بازی های آسیایی 2018 گفت: تمام تلاشم را می کنم تا دست خالی به ایران برنگردم.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شاملی: تمام تلاشم را می کنم تا دست خالی به ایران برنگردم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، علیرضا شاملی اسکواش باز ایران در اولین مسابقه خود در بازی های آسیایی 2018 پیروز شد حریفی از سنگاپور را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

شاملی در این باره گفت: خوشحالم که این بازی را با برد پشت سر گذاشتم. تمام تلاشم را می کنم تا دست خالی به ایران برنگردم. می دانم شرایط خیلی سخت است و همه حریفان باتجربه هستند، اما چیزی کم نخواهم گذاشت.

اسکواش باز کشورمان درباره حریف دور بعد خود گفت: با برنده کویت و فیلیپین مسابقه خواهم داد که خودم فکر می کنم حریف کویتی در دور بعد حریفم باشد. امروز (پنجشنبه) یک مسابقه دیگر خواهم داشت و در صورت پیروزی و صعود به دور بعد، روزی یک مسابقه می دهم.

شاملی درباره عدم حضور رئیس فدراسیون اسکواش در بازی های آسیایی گفت: تاجایی که اطلاع دارم، آقای سلیمانی سهمیه خودشان را به سرمربیان دادند تا مربی در کنار تیم باشد.

به گزارش خبرنگاران این دومین حضور اسکواش بازان ایرانی در بازی های آسیایی است. اولین حضور اسکواش بازان کشورمان در بازی های آسیایی به سال 1998 برمی شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 504

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شاملی: تمام تلاشم را می کنم تا دست خالی به ایران برنگردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، شاملی: تمام تلاشم را می کنم تا دست خالی به ایران برنگردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید