یک پدیده نادر گل در یوتا

به گزارش مجله دکوراسیون کاشیا، Badlands یوتا , ایالات‌متحده آمریکا . زمین‌های لم‌یزرع , نوع زمین وسیعی هستند - خشک , فرسوده و با حداقل پوشش گیاهی . با این حال طیف وسیعی از رنگ‌ها را به نمایش می‌گذارد و با دره‌های باریک , دره‌های تنگ , دره‌های تنگ و formations مشابه احاطه شده‌است . حتی با وجود زمین‌های لم‌یزرع , آن‌ها هنوز پر از شگفتی هستند .

یک پدیده نادر گل در یوتا

عکاس Gyu تال یک پدیده بسیار نادر را به تصویر کشیده‌است که هر چند سال یک‌بار در یوتا رخ می‌دهد . تنها برای چند روز این منطقه وسیع در Scorpionweed و Beeplant پوشیده شده‌است و زمین‌های لم‌یزرع را به دریایی بنفش یا زرد تبدیل می‌کند . همچنین مراتع اطراف آن وجود دارند که در آن گاوها با زمینه‌ای بایر در پس‌زمینه graze . طبیعت نمی‌تواند کم‌تر و زیباتر باشد .
چرا به آنجا بروی ?
اگر می‌خواهید پیاده‌روی کنید و خلوت و طبیعی را تحسین کنید , با یک چشم‌انداز و مناظر در حال تغییر , این مکان مناسبی برای بازدید است . همچنین عکاسان را جذب می‌کند , که تعدادی عکس خلاقانه می‌سازند .
کی به آنجا بروی ?
هر وقت بخوای . اگر چه برای گل‌های شکفته باید واقعا اختصاصی باشید و پیش‌بینی آب و هوا را دنبال کنید , چون هیچ تاریخ دقیقی برای این پدیده مرموز وجود ندارد , به جز آن که در بهار اتفاق می‌افتد , زمانی که درست است .
چطور به آنجا برسیم ?
با استفاده از 72 یا 24 بزرگراه‌ها .

انتشار: 29 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: kashia.ir شناسه مطلب: 9

به "یک پدیده نادر گل در یوتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک پدیده نادر گل در یوتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید